Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF 17-40 4L USM tilsalg
Fra : crazyfoto@privat.dk

Dato : 25-10-06 08:31

hej jeg har et stk Canon EF 17-40 4L USM tilsalg det er med filter og
modlysblænde 100% ok
pris 4000 kr.
tlf 24829766

Fra : Leif Langgaard

Dato : 25-10-06 08:45

<crazyfoto@privat.dk> skrev i en meddelelse
hej jeg har et stk Canon EF 17-40 4L USM tilsalg det er med filter og
modlysblænde 100% ok
pris 4000 kr.
tlf 24829766

Hej

Prøv en markedsgruppe!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Thomas Kjær

Dato : 25-10-06 09:15

On 2006-10-25, crazyfoto@privat.dk <crazyfoto@privat.dk> wrote:
> hej jeg har et stk Canon EF 17-40 4L USM tilsalg

Så skal du prøve dk.marked.privat.foto

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-10-06 13:57

Leif Langgaard skrev:
> <crazyfoto@privat.dk> skrev i en meddelelse
> hej jeg har et stk Canon EF 17-40 4L USM tilsalg det er med filter og
> [...]
Øv - jeg skulle lige til at byde en pose skumbananer

/Martin

Fra : Peter T.

Dato : 28-10-06 10:58

Martin Sørensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Øv - jeg skulle lige til at byde en pose skumbananer

Hvor mange labre larver skal du have for din pose skumbananer? :)

--
Mvh. Peter T.

FreeCell-statistik pr. 9. oktober 2006 (opdateres vilkårligt):
Total: won/lost 183/61 (75%). Streaks: wins/losses/current 18/5/3 win