Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan vælger jeg camera til Ado-Phsho
Fra : Mr. Mox

Dato : 20-10-06 14:40

Hvordan får jeg billeder indlæst i Photoshop Elements eller ACDSee 9
Photo Maneger direkte fra mit Camera: Panasonic Lumix, UDEN at jeg
først skal bruge det medfølgende LUMIX-Program?

Enten åbner Lumix eller også hentes fotos med det HP-program jeg fik med
min scanner?

Jeg har ACDSee 9 Photo Manager på prøve i endnu 22 dage, den kan også
åbne ved at bruge HP programmet.

Jeg synes ACDSee er rarest, (har ikke voldsomt megen erfaring) og tænker
på at købe det for de ca 240 kroner det koster.

Adobe Photosmart er vist nok lidt mere rodet,??? Eller hvad???

Jeg har ikke brug for andet end scanneren af den programpakke der fulgte
med, men der er en masse gøgl som jeg blot ikke kan finde ud af at
slette fra Installationsdisken. Hvis jeg fandt ud af at slette det som
vist nok hedder Photo Imaging Software, vil min scanner så du???

Og mon mine fotos "var nødt til" at komme over i min PC ved hjælp af
ACDSee direkte????

med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-10-06 15:52

Mr. Mox skrev:

> [...]
> vist nok hedder Photo Imaging Software, vil min scanner så du???
>
> Og mon mine fotos "var nødt til" at komme over i min PC ved hjælp af

Benyt stifinder til kopiering, uanset kabel eller kortlæser - der finder
jeg nemmest. Div. programmer der popper op må du kunne deaktivere eller,
hvis du ikke har brug for dem, afinstallere

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, oct. 2006

Fra : AS

Dato : 23-10-06 15:11

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> wrote in message

> Benyt stifinder til kopiering, uanset kabel eller kortlæser - der finder
> jeg nemmest. Div. programmer der popper op må du kunne deaktivere eller,
> hvis du ikke har brug for dem, afinstallere

Der finders forskellige andre programmer, f.ex Downloader Pro, eller gratis
DIM

Fra : emj

Dato : 23-10-06 17:03

AS skrev:

>Der finders forskellige andre programmer, f.ex Downloader Pro, eller gratis
>DIM

Totalt overfødige programmer.

Hilsen emn