Hosting
Fra : MadsF

Dato : 24-06-01 18:13

Jeg har lavet min første hjemmeside, og er nu parat til at lægge den ud!
Mit abonnement er hos TDC aka Tele DK, og det havde jo været smartest at
kunne bruge min gratis plads hos dem, men da jeg i tidernes morgen åbnede en
konto, for senere at lukke den igen, er det ikke længere en mulighed ifølge
de søde mennesker på deres hotline, pga. tekniske problemer!
Så nu må jeg jo desværre finde et andet sted at blive hostet....

Mit spørgsmål er om i kender nogen I kan anbefale?

Det skal helst være gratis, og de må også gerne være tolerante hvad angår
nøgenhed,
da jeg har nogle fede billeder fra en foldboldaften der gik lidt over
gevind

Alle forslag er velkomne... Mvh. Mads

Fra : Jesper

Dato : 24-06-01 18:20

http://www.webmekka.dk/gratis.asp?ID=6
- et link til en liste over gratis hosting.....

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer