Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp ønskes til Paint Shop Pro.
Fra : John

Dato : 13-10-06 00:29

Hej !
Er der nogen der kan fortælle mig hvad
jeg skal gøre i Regedit ?
Jeg har gjort følgende:
Åbnet alle mapper i programmet.
Slettet programmet og installeret igen.
Søgt på PSP8 i Regedit og trykket F5 for opdater.
Intet hjælper, jeg får denne rude hver gang jeg åbner programmet
eller trykker: Åbn med.
Hvad pokker er der galt ? Ved du det bliver jeg glad !!
Se billede her:

Hilsen John

Fra : njesp

Dato : 13-10-06 07:40

John wrote:
> [...]
> eller trykker: Åbn med.
> Hvad pokker er der galt ? Ved du det bliver jeg glad !!

Lidt Googlen rundt peger i retning af dette:

http://groups.google.com/group/comp.graphics.apps.paint-shop-pro/browse_thread/thread/77e4a19182a7d99/e6af0c0ecd6482c1%23e6af0c0ecd6482c1

Det synes at være noget med permissions på en bestemt registry key, men
om det passer i din situation kan kun du afgøre, som kender alle
omstændighederne.

--Niels

Fra : John

Dato : 13-10-06 08:25

> [...]
>
> Det synes at være noget med permissions på en bestemt registry key, men om
> det passer i din situation kan kun du afgøre, som kender alle

Hej Niels.
Jeg havde ikke PSP8 liggende i Regedit på
den position som beskrevet,
så jeg gik i "Søg" i Regedit og alle mapper højreklikkede jeg på
og åbnede "Tilladelser" og satte flueben i både Administator og mit navn.
Nu "Knalder" billede bare op, herligt !
(Og så blev jeg det klogere)
Tusinde tak for hjælp !!!
Hilsen John