Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program for å vise bilder på TV via DVD.
Fra : Geir Magne Lauritzen

Dato : 12-10-06 21:56

Er det noen forslag til godre programmer for å vise bilder på TV fra
dvd-spiller.
Har prøvd Pinnacle Photo Album og Ulead Picture show.
Synes det blir mye støy i bildene.

Geir Magne Lauritzen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-10-06 09:06

Geir Magne Lauritzen <gmlaur@online.no> wrote:

> [...]
> dvd-spiller.
> Har prøvd Pinnacle Photo Album og Ulead Picture show.

iPhoto / iDVD

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-10-06 18:35

Geir Magne Lauritzen wrote:
> [...]
> dvd-spiller.
> Har prøvd Pinnacle Photo Album og Ulead Picture show.

Proshow Producer er helt udmærket synes jeg.

http://www.photodex.com/products/producer/

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-10-06 22:44

Anders Houmark skrev i 452fcdbb$0$49209$14726298@news.sunsite.dk dette:

> Proshow Producer er helt udmærket synes jeg.
>
> http://www.photodex.com/products/producer/

For normale mennesker vil proshow Gold eller blot Proshow formentlig gøre
det godt nok. Så med mindre man har et aldeles ligegyldigt forhold til
penge, ville jeg nok starte med at undersøge om f.eks. Proshow ($29) ikke
kan håndtere det. Hvis man vil have en god DVD-kvalitet ville Proshow
Gold($69) nok være svaret, men Producer ($399) forekommer mig at være skudt
helt over målet.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-10-06 13:56

Jan Bøgh wrote:
> [...]
> DVD-kvalitet ville Proshow Gold($69) nok være svaret, men Producer
> ($399) forekommer mig at være skudt helt over målet.

Hej Jan..

Ja det virker temmelig dyrt for det program. Jeg har ikke selv investeret i
det, men har set det på en kundes computer, hvor han demonstrerede hvordan
det virker.. Flot præsentation det kan lave, det er helt sikkert.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-10-06 09:56

Anders Houmark skrev i 4530de1e$0$49199$14726298@news.sunsite.dk dette:

> [...]
> investeret i det, men har set det på en kundes computer, hvor han
> demonstrerede hvordan det virker.. Flot præsentation det kan lave,

Det er let selv at afgøre - men tager en frygtelig tid - alle produkter
foreligger i trialversioner til fri download.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : goodokally@yahoo.com