Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Grissebasse...
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-10-06 15:44

Nu er der igen en fotograf, der har opført sig som en grissebasse overfor
fotomodeller, og han har på den måde været medvirkende til, at alle
fotografer bliver mistænkliggjort...

http://ekstrabladet.dk/112/article233144.ece

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-06 10:37

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Nu er der igen en fotograf, der har opført sig som en grissebasse overfor
> fotomodeller, og han har på den måde været medvirkende til, at alle
> fotografer bliver mistænkliggjort...

Lad os nu se efter det har været i rettten. Jeg husker stadig en "sag" fra
Nordjylland som medierne blæste op til det helt store, men som viste sig at
være en fis i en hornlygte.

/Alex

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-10-06 10:42

Alex Linaa wrote:

> Lad os nu se efter det har været i rettten. Jeg husker stadig en "sag" fra
> Nordjylland som medierne blæste op til det helt store, men som viste sig at
> være en fis i en hornlygte.

Tja... det handler jo ikke om hvad sagen ender med når den til sin tid
kommer i retten, det som folk læser og husker, er de store
avisoverskrifter...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-06 12:53

> Tja... det handler jo ikke om hvad sagen ender med når den til sin tid
> kommer i retten, det som folk læser og husker, er de store
> avisoverskrifter...

Præcis. Derfor behøver vi netop ikke at hælde mere benzin på bålet, vel?

/Alex

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-10-06 13:02

Alex Linaa wrote:

> Præcis. Derfor behøver vi netop ikke at hælde mere benzin på bålet, vel?

Mener du virkelig, at noget snik-snak i denne nyhedsgruppe har nogen
betydning for folks holdninger til fotografer...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-06 13:38

> Mener du virkelig, at noget snik-snak i denne nyhedsgruppe har nogen
> betydning for folks holdninger til fotografer...?

Måske, måske ikke. Hvem ved hvor mange der læser med?
Men det var ikke det der var problemet, snarere det problematiske i at
fotografer dolker hinanden for et godt ord - Eller rettere for nogle
smørerier i en sladderavis.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-10-06 11:46

> [...]

> overfor fotomodeller, og han har på den måde været medvirkende til,
> at alle fotografer bliver mistænkliggjort...

Her er lidt fra artiklen:

"Helle Jørgensen, der var vinderen af reality-programmet 'Skønheden og
Nørden', har selv været i klørene på sexfotografen, da hun var 17.

- Jeg indrømmer gerne, at jeg på daværende tidspunkt var ret naiv - og måske
også lidt dum. Men jeg vidste ikke bedre."

Gaaab. Jeg er så pissetræt af ustandseligt at skulle konfronteres med disse
112% hjernedøde kællinger og deres evne til altid at blive "misbrugt".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 13-10-06 14:01

> Gaaab. Jeg er så pissetræt af ustandseligt at skulle konfronteres med
> disse 112% hjernedøde kællinger og deres evne til altid at blive
> "misbrugt".

Når du nu er så træt af det, kan du så ikke undlade at informere vi andre i
gruppen herom, det er jo ikke engang et debatoplæg der kommer fra din hånd,
så derfor lad os blive fri for din subjektive mening, den flytter alligevel
ikke noget.

--
MVH Hans

Fra : Torben

Dato : 13-10-06 14:02

> [...]
>
> Gaaab. Jeg er så pissetræt af ustandseligt at skulle konfronteres med
> disse 112% hjernedøde kællinger og deres evne til altid at blive

Ja det er da en udmelding der vil noget - jeg er specielt vild med din
generalisering og dit sprogbrug.

Men du mener måske at det er OK at fotografer (og andre for den sags skyld)
misbruger deres stilling til "at få lidt på spidsen"?

mvh & fortsat god weekend
Torben

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-10-06 21:18

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> wrote in message

> Ja det er da en udmelding der vil noget - jeg er specielt vild med din
> generalisering og dit sprogbrug.

Ja, du suger vel til dig. Kan du følge med, når det er uden stavefejl?

> Men du mener måske at det er OK at fotografer (og andre for den sags
> skyld) misbruger deres stilling til "at få lidt på spidsen"?

Ja.

> mvh & fortsat god weekend

Det skal du sgu' ikke blande dig i.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Torben

Dato : 13-10-06 21:24

> Ja, du suger vel til dig. Kan du følge med, når det er uden stavefejl?

Naj.

> Ja.

> Det skal du sgu' ikke blande dig i.

Det skal du sgu ikke bestemme!

mvh
Torben

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-10-06 23:25

Jens Bruun wrote:
> Det skal du sgu' ikke blande dig i.

Don't drink and post on usenet... eller noget.

// Hans
--
"There's only one place where we can get fresh salmon," he said,
"and it's closed on Sunday." "Of course," I snapped.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-06 10:10

> Don't drink and post on usenet... eller noget.

Hehe. Har du ikke nogle flyvende brosten, du skal fotografere... eller
noget?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-10-06 17:23

Jens Bruun wrote:
> Hehe. Har du ikke nogle flyvende brosten, du skal fotografere... eller
> noget?

Næh, når politiet ikke spiller op til ballade flyver der jo ingen
brosten, det ved enhver.

Men jeg regner da med at fotografere et par herlige bands senere og
drikke et par øl, eller 10... ;)

// Hans

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-10-06 17:01

Jens Bruun skrev i Wu6dndNha9bg87LYRVnyjg@giganews.com dette:

> Gaaab. Jeg er så pissetræt af ustandseligt at skulle konfronteres med
> disse 112% hjernedøde kællinger og deres evne til altid at blive
> "misbrugt".

Ud over at jeg nok ville have valgt en anden sprogbrug (usenet er et
gevaldigt konformt forum, hvor political correctness er dominerende) er jeg
enig.
Og hvorfor i alverden disse tildragelser skal bringes ind i gruppen her,
fatter jeg ikke.
Men der er måske en grund til at der er personer, der tilsyneladende
interesserer sig gevaldigt meget for sligt.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm