Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Camera Raw 3.6 beta
Fra : njesp

Dato : 07-10-06 16:30

Der har været flere spørgsmål om hvilke RAW convertere der understøtter
EOS 400D. Nu har Adobe frigivet ACR 3.6 Beta med support for følgende
nye kameraer:

Canon EOS 400D / Rebel XTi
Leica D-LUX3
Leica Digilux 3
Nikon D80
Panasonic DMC-LX2
Pentax K100D

http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3542

--Niels

Fra : J Andreasen

Dato : 07-10-06 22:28

Hvad gør man i CS1 ?
Findes der en anden fil eller?

> http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=3542
>
> --Niels

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 08-10-06 07:55

On Sat, 7 Oct 2006 23:27:40 +0200, J Andreasen wrote:

> Hvad gør man i CS1 ?
> Findes der en anden fil eller?

CS1 understøtter ikke ACR 3.x og derfor er man nødt til at bruge en omvej.
Du kan bruge Adobe DNG Converter 3.x og derved kunne bruge CS1. DEr er
andre programmer der også kan lave konverteringen, men jeg bruger kun CS2
til min konvertering. Har brugt andre men er hvergang gået tilbage til ACR
3.x - nok mest af nemhedsårsager.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM