Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon powershots 3IS
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 07-10-06 07:41

Hejsa.

Jeg vil gerne skift mit gamle Minolta Dimage ud med et andet kamera.

Jeg skal bruge det til både ferie og til fotografering af dyr, i hurtig
bevægelse
Billederne skal minimum kunne forstørres til A3, og beholde skarpheden.

Jeg har kigget lidt og fundet Canon Powershot 3IS, men er det overkill ???
Det tiltaler mig med de 12 x optisk zoom, da hestene sommetider står langt
væk, samt at der selvfølgelig er sportsfunktionen, så man kan vælge det
bedste billed.

Ellers er der jo Olympus MJU 720, men bryder mig ikke om at de bruger deres
egne memorykort, især fordi jeg så får en masse ubrugelige SD kort selv..

Er der ellers noget jeg burde kigge på ???

P.S. jeg er ikke prof. fotorgraf. så det skal være nogenlunde til at lære at
betjene.

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 07-10-06 07:46

Jon&Ann-Rikka wrote:

> Er der ellers noget jeg burde kigge på ???

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.inkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 07-10-06 07:57

> Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.inkoeb

xxxxxxxxxxxx

Jamen så prøver jeg det