Hvor kan jeg få et patchpanel?
Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 03-12-00 14:20

Jeg skal bruge et patchpanel til hjemmebrug. Hvor kan købe det?

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 03-12-00 19:40

Hej Anonym

"Anonym A.K.A. mig" <ole321@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bruge et patchpanel til hjemmebrug. Hvor kan købe det?

Prøv hos BN-Elektronik.
--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Bootable CD-ROM, Fjernstyring med VNC m.m.:

Fra : Brian Ipsen

Dato : 03-12-00 20:51

On Sun, 3 Dec 2000 19:40:02 +0100, "Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk>
wrote:

>Prøv hos BN-Elektronik.

Zitech har også patch-paneler...

/Brian

--
Spammers read this: US CODE title 47, chapter 5, sub-chapter 2,
section 227(b)(1)(C), section 227(b)(3)(B) and section 227(b)(3)(C)

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 03-12-00 21:09

Hvad er et patch-panel?

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 05-12-00 16:04

Lasse Mikkelsen skrev i meddelelsen ...
>Hvad er et patch-panel?

En masse stik, der sidder ved siden af hinanden på et panel. Typisk er det
der, du vil have "den anden" ende af de kabler der går ud til væggen, hvor
de enkelte PC'er i netværket er tilsluttet. PC'erne skal måske tilsluttes en
hub eller en switch, der bekvemt sidder lige ved siden af patchpanelet. Man
bruger så nogle patchkabler (korte netværkskabler) til at sætte et bestemt
stik (hvori PC'erne sidder) i en bestem port på hub'en eller switch'en.

Hvis du så ønsker at bruge RJ-45 stikket i væggen til analogtelefoni, ISDN,
en anden hub eller alt muligt andet, forbinder du det bare med et patchkabel
mellem patch panelet og den enhed du skal tilslutte den. Man kan således
nemt ændre funktionen af et givent stik i væggen.

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 05-12-00 15:53

Brian Ipsen skrev i meddelelsen ...

>Zitech har også patch-paneler...

Fint, tak.

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 05-12-00 15:52

Bjarne Duelund <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i meddelelsen
<7swW5.1278$_p.9003@news010.worldonline.dk>...
>Hej Anonym
>
>"Anonym A.K.A. mig" <ole321@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
>Prøv hos BN-Elektronik.
Jeg kunne ikke finde det på deres hjemmeside. De sælger heller ikke til
private (står der), så jeg tror jeg prøver noget andet først.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 05-12-00 21:05

Hej Anonym

> Jeg kunne ikke finde det på deres hjemmeside.

Se i Roline kataloget (side 60 og fremefter):
http://www.bn-elektronik.dk/ROL2000/ro2_060.htm

> De sælger heller ikke til private (står der),

Don't know.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk