Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefaling af kursus ???
Fra : GRISEN

Dato : 22-09-06 22:50

Kan nogen anbefale et kursus?
Når man i nogle år har leget med compact digital kamera og nu er hoppet på DSLR bølgen.
Jeg har læst en masse artikler, blade og bøger.
Jeg synes primært jeg mangler den analoge erfaring.

Hvor skal jeg lede?
Jeg er ikke interesseret i en fuldtids-uddannelse, og vil ikke betale mange tusinde kroner.

*
Jan

Fra : Lars Sten Faber

Dato : 23-09-06 11:30

Vrå fotohøjskole, det er dog ikke en uddandelse.

Fra : GRISEN

Dato : 24-09-06 23:38

On Sat, 23 Sep 2006 12:30:28 +0200, "Lars Sten Faber" <Lsfoto@tdcadsl.dk> wrote:

>Vrå fotohøjskole, det er dog ikke en uddandelse.

Med 16-38 uger og 850,- pr. uge, så er det både for dyrt for mig og lidt svært at kombinere med mit job.
....men tak for forslaget.

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 27-09-06 14:08

Jeg kigger lidt på AOF 63035 - Foto for begyndere
http://www.aof-portal.dk//cont_kurset.asp?kurser=704014

Det er 12x2 timer, men der står intet om, hvor lang tid der bruges på
de forskellige ting.

Læreren er Stefan Wurzel.
Google kan kun finde ham på De Gule Sider og på Københavns Tekniske
Skole.
Er der nogen der kan anbefale ham?

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 27-09-06 15:05

Jeg har også kigget på Bent Kramers kusus.
http://www.croquis-tegning.dk/fotokursus.htm (Samme som Graatonerne.dk)
http://www.remarque.dk/fotokursus.htm (Samme som Graatonerne.dk)

Er der nogen der har erfaring med det?

*