Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Årets musikfotokonkurrence er i gang!
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-09-06 15:40

Årets musikfotokonkurrence er i gang!

Dansk Musik Årbog har udskrevet sin årlige musikfotokonkurrence.
Konkurrencen afholdes i samarbejde med Pressefotografforbundet i Danmark.

Konkurrencen er åben for alle professionelle, danske fotografer og det er
gratis at være med. Vinderen hædres som "Årets Danske Musikfotograf" og
modtager et gavekort på kr. 5.000,- og aflønnes derudover for brug af
billederne.

http://www.musikinfo.dk/?id=115

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KsK

Dato : 21-09-06 17:32

> [...]
> Konkurrencen afholdes i samarbejde med Pressefotografforbundet i Danmark.
>
> Konkurrencen er åben for alle professionelle, >

ja men så kan vi 2 jo ikke være med ,,,,
hvorfor post du den besked til profeesionelle her i dk.fritid.foto .. mod
ikke du skulle ha brugt et andet forum hvor der er professionelle
fotografer -- DU ER LIGSÅ MEGET OT SOM DEM DU IRETTE SÆTTE

KsK

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-09-06 18:01

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
> [...]
> gratis at være med. Vinderen hædres som "Årets Danske Musikfotograf" og
> modtager et gavekort på kr. 5.000,- og aflønnes derudover for brug af

Hvornår er man proff.? Hvis jeg sælger ét eneste billede er jeg vel proff. i
teorien og kan derfor deltage eller skal man være moms registreret eller
medlem af pressefotograf forbundet?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-09-06 21:54

Thomas Schreiber wrote:

> Hvornår er man proff.? Hvis jeg sælger ét eneste billede er jeg vel proff. i
> teorien og kan derfor deltage eller skal man være moms registreret eller
> medlem af pressefotograf forbundet?

Du skal næppe aflevere et årsregnskab, så et CVR-nummer må være nok...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KsK

Dato : 22-09-06 06:11

> Du skal næppe aflevere et årsregnskab, så et CVR-nummer må være nok...

hvad lave dit indlæg så her i dk fritid.foto

x fut dk.admin.netmisbrug

KsK

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-06 14:58

"KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse

> hvad lave dit indlæg så her i dk fritid.foto
>
> x fut dk.admin.netmisbrug
>

> KsK

Hvorfor kommentere du altid Niels så negativt ????

Fra : KsK

Dato : 22-09-06 15:06

"Niels Hansen" <nih(at)stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kommentere du altid Niels så negativt ????

fordi niels altid ha så travlt med folk der post OT men kan ikke
overholdene reglere selv
blandt andet

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/468ee19c5b8f63f7/14a1a33024148b76?lnk=st&q=Fotogruppe+eller+b%C3%B8rnehave...&rnum=1&hl=da#14a1a33024148b76

KsK

Fra : KsK

Dato : 22-09-06 15:35

> "Niels Hansen" <nih(at)stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> fordi niels altid ha så travlt med folk der post OT men kan ikke
> [...]
og så lige den her

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/b159c8c1f9a5f7ab/fb38750f7f0f95d0?lnk=st&q=sl%C3%A6beb%C3%A5d&rnum=1&hl=da#fb38750f7f0f95d0

Læg mærk til den brugbare kommetar fra NRE hvis du vil ha flere eks. så kan
jeg sages find masse af dem

KsK

Fra : Christian Joergensen

Dato : 23-09-06 09:11

"KsK" <ksk@all.dk> writes:

> og så lige den her
>
> http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.billedsnak/browse_thread/thread/b159c8c1f9a5f7ab/fb38750f7f0f95d0?lnk=st&q=sl%C3%A6beb%C3%A5d&rnum=1&hl=da#fb38750f7f0f95d0

Ingen af de links peger paa indlaeg fra NRE. Foerstnaevnte er
fra 'Leif Langgaard' og sidstnaevnte er fra 'Jan Bøgh'.

--
Christian Joergensen | Linux, programming or web consultancy
http://www.razor.dk | Visit us at: http://www.gmta.info

Fra : aaaaa-Jens-aaaaa

Dato : 22-09-06 15:56

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du skal næppe aflevere et årsregnskab, så et CVR-nummer må være nok...

I'm the only one prohibited

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-09-06 16:29

> Du skal næppe aflevere et årsregnskab, så et CVR-nummer må være nok...

Tak for det

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : waal

Dato : 22-09-06 18:01

"Thomas Schreiber" <fornavn-efternavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
>
> Tak for det

Så der er fri adgang for slagtermestere, pølsemænd og vinduespudsere

mvh/mw

Fra : Kim Schulz

Dato : 21-09-06 18:19

On Thu, 21 Sep 2006 19:01:09 +0200
"Thomas Schreiber" <fornavn-efternavn@hotmail.com> wrote:
> Hvornår er man proff.? Hvis jeg sælger ét eneste billede er jeg vel
> proff. i teorien og kan derfor deltage eller skal man være moms
> registreret eller medlem af pressefotograf forbundet?

mon ikke du skal tjene størstedelen af din indkomst på det for at man
kan sige du er professionel

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk

Fra : aaaaa-Jens-aaaaa

Dato : 22-09-06 15:52

Niels Riis Ebbesen wrote:
> [...]
> det er gratis at være med. Vinderen hædres som "Årets Danske
> Musikfotograf" og modtager et gavekort på kr. 5.000,- og aflønnes

I'm the only one prohibited

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-09-06 16:52

On Fri, 22 Sep 2006 08:12:26 +0200
"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Thomas

> Jeg tjener ingen penge som smed, jeg laver noget helt andet,
> men trods det betragter jeg mig da som proffesionel smed da
> jeg jo har et svendebrev som smed.

Det ville jeg ikke betragte dig som, da din profession ikke er smed,
men noget andet.