Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad er et Gammelt spejlrefleks værd?
Fra : Mju

Dato : 15-09-06 16:16

www.duerher.dk/petri

Jeg regner med og blive mange millionær

/Michal

Fra : Morten Lind

Dato : 15-09-06 17:18

Mju <Ingen@mail.dk> wrote:

> www.duerher.dk/petri

he, he.....du får nok kr.: 20,00 - 25,00 på et loppemarked. Gem det dog
og fortæl dine børn og børnebørn om den tids teknologi
M.

Fra : Mju

Dato : 16-09-06 08:04

"Morten Lind" <forogefternavn@macintoshUDENINTOSH.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Jeg skulle nu også bare høre hvad man kunne få¨for det, fordi der var en et
andet sted som vil købe nogle gamla spejlrefleks kamera.

/Michal

Fra : Morten Lind

Dato : 16-09-06 18:23

Mju <Ingen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg skulle nu også bare høre hvad man kunne få¨for det, fordi der var en et
> andet sted som vil købe nogle gamla spejlrefleks kamera.

Godt, hos en passioneret samler får du garanteret mellem 50,- og 100,-
kr.
M., der stadig synes, du skal fortælle dine børn og børnebørn om det

Fra : waal

Dato : 15-09-06 18:54

"Mju" <Ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> www.duerher.dk/petri
>
> Jeg regner med og blive mange millionær

Held og lykke, men det bliver ikke ved salg af det kamera. Det er et ægte
Cosina, men det bliver det ikke mere værd af

mvh
Michael

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 17-09-06 19:38