Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer med mit IXUS 400
Fra : NielSV650

Dato : 13-09-06 19:45

Hej,

Igennem de sidste par måneder har jeg ikke kunne optage video med mit
kamera. Jeg har prøvet med flere forskellige hukommelseskort, men det er
lige fedt. Istedet bliver der bare taget et billede.

Nu kan jeg så heller ikke tage billeder mere. På skærmen står der
"hukommelseskort fejl".
Hvad er nu den af??

Jeg fik kameraet d. 27/3 2004 og har efterhånden taget 6000 billeder, men
det opfatter jeg ikke som nogen undskyldning.

Nogen gode idéer?

--
Niels
S FAU himmelblau

Fra : Grethe

Dato : 13-09-06 23:10

Du kan prøve å formatere.....
Grethe

Fra : NielSV650

Dato : 14-09-06 09:08

"Grethe" <grethe@ceroy.dk> wrote in message
> Du kan prøve å formatere.....

God idé
Det hjalp dog ikke... 0 billeder, og kun 3,5mb plads... og fejl E50 efter
endt formatering....

Andre forslag?

/ Niels

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 14-09-06 13:58

Hej Niels

Det ser ud til at du ikke er den eneste der har lignende problemer:
<http://www.stevesforums.com/forums/view_topic.php?id=70144&forum_id=15>
(s400 er det samme som dit) og
<http://www.google.com/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B2GGGL_daSE177&q=IXUS+400+error+E50>

NielSV650 skrev:
> Det hjalp dog ikke... 0 billeder, og kun 3,5mb plads... og fejl E50 efter
> endt formatering....

Har du prøvet med andre hukommelseskort, og har du prøvet at resette
kameraet til indkøbs-udgangspunkt?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : s.v.nielsen

Dato : 14-09-06 17:46

NielSV650 wrote:
> Nu kan jeg så heller ikke tage billeder mere. På skærmen står der
> "hukommelseskort fejl".
> Hvad er nu den af??
>
> Nogen gode idéer?

d. 4/8 startede en tråd i denne gruppe om emnet
Søg på: "Hukommelseskort fejl ?" eller Googel: "ixus 400 e50"

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Is

Dato : 14-09-06 19:46

"s.v.nielsen" <x.v.nielsen@c.dk> skrev i en meddelelse

> d. 4/8 startede en tråd i denne gruppe om emnet
> Søg på: "Hukommelseskort fejl ?" eller Googel: "ixus 400 e50"

Hej

Har netop fårt mit tilbage fra rep.

Kortlæser udskiftet ! pris 0 kr.

Se:
https://self-service.canon-europe.com/dk/pages/

og søg efter dit kamera.

med lidt held kan du finde en meddelse der bl.a indeholder dette:
Servicering

Hvis et af Canons serviceværksteder fastslår, at den identificerede
kommunikationsfejl for CF-kort opstår

på dit Digital IXUS 400-kamera, vil værkstedet foretage reparation uden
beregning, uanset om kameraet

stadig er dækket af garantien eller ej. Ydermere vil du få refunderet de
udgifter, du måtte have haft til

reparationer, hvis Canons serviceværksted fastslår, at reparationen af dit
Digital IXUS 400 var nødvendig

på grund af den kommunikationsfejl for CF- kort, der er blevet
identificeret.

Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte det Canon-serviceværksted,
som har foretaget eventuelle

reparationer.

Ellers kan jeg maile den til dig i .pdf (jeg har nemlig gemt den !)

Erik Isager