Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hund fotomodel eller ej
Fra : Ralph

Dato : 11-09-06 20:03

Davs

Jeg har en sød fotogen hund, den vil jeg gerne høre jer proffer om den har
en chance til at blive fotomodel?

Vurder den her:

www.rissaras.webbyen.dk

se bort fra fototeknik, skarphed og billedkomposition (det er en anden
gruppe), jeg vil bare gerne høre jeres mening om vores chancer i
modelbranchen.
Og se især bort fra de fire første billeder, det er lidt barndom og Rissa
sammen med kæresten Buller.

Hvis den nu er et godt emne, hvordan griber jeg det så an? Vi bor på Mors,
men er villig til at køre max 100 km. om nødvendigt.

Hvad er honorar i givet fald - jeg tænker selvf. på penge, og måske lidt på
penge (hvis den nu bliver et kendt ansigt, vil salg af hvalpe sikkert gå
lidt nemmere)

--
Tak for input
Ralph

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-09-06 20:46

> Davs
>
> Jeg har en sød fotogen hund, den vil jeg gerne høre jer proffer om den har
> [...]

Der findes nok en halv million hunde der er kønnere og sødere, så jeg mener
jeres odds er ret små.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Anders Mølbjerg Lund

Dato : 11-09-06 20:55

> jeg vil bare gerne høre jeres mening om vores chancer i modelbranchen.

no-way. Glem det. Især fordi jeres placering på mors er absolut forkert.
Selv i 100km radius er der intet a komme efter. Havde i boet i kbh havde det
nok været lettere, men tror stadig ikke på at der er noget egentligt marked
for model hunde. Der er jo så mange, og de ser alle ens ud.

Mvh
Anders Lund

Fra : Brian Lund

Dato : 11-09-06 22:02

> Jeg har en sød fotogen hund, den vil jeg gerne høre jer proffer om den har
> en chance til at blive fotomodel?

Det er ikke et emne jeg har nogen videre forstand på, men jeg ved dog at det
handler mere om opdragelsen end om udseendet!

Brian

Fra : Hans

Dato : 11-09-06 23:20

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke et emne jeg har nogen videre forstand på, men jeg ved dog at
det
> handler mere om opdragelsen end om udseendet!

Desværre gør det samme sig ikke gældende for mennesker...

Fra : Eivind

Dato : 11-09-06 23:36

>Jeg har en sød fotogen hund, den vil jeg gerne høre jer proffer om den har
>en chance til at blive fotomodel?

Den falder nok mere i kategorien "sjov hund" end køn hund. Han kunne
evt medvirke i en Netto reklame? :)

Fra :    ab©

Dato : 12-09-06 08:32

Foto-gen og så sort passer nok ikke rigtigt sammen - jeg ville kalde det en
overordentlig vanskelig hund at fotografere - i særdeleshed, hvis der
samtidigt skal være andre motiver / modeller med på billederne

ab©

Fra : Kim S

Dato : 12-09-06 08:46

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
> Foto-gen og så sort passer nok ikke rigtigt sammen - jeg ville kalde det
> en overordentlig vanskelig hund at fotografere - i særdeleshed, hvis der
> samtidigt skal være andre motiver / modeller med på billederne

Det er rigtigt. Jeg har osse en kulsort hund, og det er noget
rigtigt lo.. at tage billeder af. Eller osse rækker mine evner bare
ikke

Mvh, Kim

Fra : Frandsen

Dato : 27-09-06 09:42

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Den falder nok mere i kategorien "sjov hund" end køn hund. Han kunne
> evt medvirke i en Netto reklame? :)

Den ligner den hund AUDI bruger i deres reklamer - noget med en A-model der
står lige så godt fast som en Quatro, men det gør hunden ikke.

Der bliver brugt massere af dyr i reklamer. Måske der findes et bureau, men
kan være i? Men, som en anden vist nok var inde på - hvor god er hunden til
at lystre?

PS: Sød hund.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 12-09-06 09:11

> Davs
>
> Jeg har en sød fotogen hund, den vil jeg gerne høre jer proffer om den har
> en chance til at blive fotomodel?

Jeg ser en ganske almindelig hund, som i selvfølgelig er glad for!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS: