Problemer med router/hub?
Fra : Dennis Schultz

Dato : 03-12-00 13:14

hejsa

En af mine kammerater har netop omformatteret og
geninstalleret hele HD'en på hans arbejds PC og kan nu pludselig ikke
længere "se" de øvrige 2 PC'ere i hans hjemmenetværk. De andre kan
heller
ikke mere kommunikere med hinanden. Netværket er bundet sammen via en
ADSL-router med indbygget hub. Internet-forbindelse fungerer
upåklageligt fra
alle 3 computere, så routeren fejler tilsyneladende ikke noget. Hvad
kan så
være galt????

--
MVH

Dennis

Fra : bobo

Dato : 03-12-00 13:42

hej Dennis det kan måske løses ved at lave en netbui eller ipx protokol so
lokalnettet snakker sammen via dem
hvis han laver ipx protokol er der noget med at rammetypen ikke skal stå til
auto men til 802.3 eller. 2 bare det er det samme på alle maskiner....
*s*

Dennis Schultz <joshva@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eOqW5.16012$zs.416117@twister.sunsite.auc.dk...