Ascom Eurit 133 Indgående 2. kald
Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-06-01 16:32

Hej!

Jeg har for nylig fået en Eurit 133, men jeg kan ikke få den til at sætte
igangværende samtale på hold når der kommer et 2. opkald.

I manualen (side 24) står der at funktionen er afhængig af basestationens
opsætning, men der står ikke noget om hvordan den skal være opsat.

Hjælp???

Mvh
Knud

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-06-01 17:30

In <3b3608a8$1$xahq$mr2ice@news.get2net.dk>, on 06/24/2001
at 05:31 PM, kub@mobilixnet.dk (Knud Berggreen) said:

> [...]

>I manualen (side 24) står der at funktionen er afhængig af basestationens
>opsætning, men der står ikke noget om hvordan den skal være opsat.

Jeg glemte lige at nævne at jeg har haft en Eurit 30 hvor det virkede
perfekt.

/Knud