Flasher filer - hvor?
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 24-06-01 15:14

Jeg er på jagt efter nogle flasher filer til Nokia 6210, men jeg kan ikke
finde højere end v. 4.08. Der skulle være en 5.02...
Der er til at flashe det hele.

Mvh
Hans

Fra : Carsten Suhr

Dato : 24-06-01 17:06

Tjek her.
http://www.cro-web.com/maroon/partials.htm

Mvh Carsten

Fra : Simon

Dato : 26-06-01 10:05

Kan man downloade softwareopdateringer på nettet, og selv foretage dem??
hvor og hvordan??

Mvh
Simon