Hvilken type bilist er du?
Fra : Hr. Jensen

Dato : 01-10-06 15:30

http://biltest.tryg.dk/

Selv hælder jeg mod Mr. Perfect, men lidt Brian er der vel.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Jakob Sdr.Jylland

Dato : 01-10-06 16:04

Min beskedenhed forhindrer mig i at delagtigøre jer i svaret

MVH
Jakob
SDR. Jylland

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-10-06 16:46

Jakob Sdr.Jylland pretended :
> Min beskedenhed forhindrer mig i at delagtigøre jer i svaret

Så du blev også Mr. Perfect ? ;)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-10-06 07:47

Jakob Sdr.Jylland skrev:
> Min beskedenhed forhindrer mig i at delagtigøre jer i svaret

Der blev udtrykt ønske om at der var flere som mig på vejen.

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Mogens...

Dato : 07-10-06 08:03

> Der blev udtrykt ønske om at der var flere som mig på vejen.

Nu er det jo heldigvis blot en computerberegning

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-10-06 18:29

Mogens... skrev:
> Nu er det jo heldigvis blot en computerberegning

Det er jo ikke mig der har fundet den frem. Jeg hopper blot med på
vognen.

Fra : Michael Pagh

Dato : 01-10-06 16:53

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> http://biltest.tryg.dk/
>
> Selv hælder jeg mod Mr. Perfect, men lidt Brian er der vel.

Også Mr. Perfect, men med et strejf af Brian og agressivitet.

> [...]
> Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
> fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

/Michael

Fra : Mogens...

Dato : 01-10-06 17:33

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> http://biltest.tryg.dk/
> Selv hælder jeg mod Mr. Perfect, men lidt Brian er der vel.

Jeg er overrasket - svarede frejdigt ift. dagligdagen. Svaret blev følgende:
"Testen viser, at du samlet set hælder mest til den helt igennem ordentlige
og nærmest fuldstændig fejlfri type, også kaldet Mr. Perfect."
"Det er dejligt, at du findes. Trafikken ville flyde endnu lettere, hvis
alle
kørte som dig"

LOL, mand

Fra : TKK

Dato : 01-10-06 17:49

> [...]
> ordentlige
> og nærmest fuldstændig fejlfri type, også kaldet Mr. Perfect."

Samme her :)

--
Mvh/TK
1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)

Fra : Mogens...

Dato : 01-10-06 18:07

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Samme her :)

Æblet falder som bekendt ikke langt fra stammen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-10-06 18:41

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev :

>Æblet falder som bekendt ikke langt fra stammen

og pæren ej heller fra hesten ;)

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 01-10-06 18:18

Mogens... wrote:

> [...]
> igennem ordentlige og nærmest fuldstændig fejlfri type, også kaldet
> Mr. Perfect." "Det er dejligt, at du findes. Trafikken ville flyde

Samme her

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mogens...

Dato : 01-10-06 18:28

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Samme her

Jep, herinde findes kun de gode chauffører.
Resten ér luget ud

Gade vide hvad Lars Vestman ville ha' opnået af karakter?

Fra : BJ

Dato : 01-10-06 18:35

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
KLIP

> Jep, herinde findes kun de gode chauffører.
> Resten ér luget ud
>
> Gade vide hvad Lars Vestman ville ha' opnået af karakter?

Han var omgående blevet antaget som salgsdirektør i skadesafdelingen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leonard

Dato : 01-10-06 18:40

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote:

>Jep, herinde findes kun de gode chauffører.

Nu er de svarmuligheder heller ikke specielt gode. Derudover viser det
sig ved alle undersøgelser, at det store flertal har de rigtige
holdninger og svarer rigtigt på spørgsmål om opførsel i trafikken.

>Resten ér luget ud

Næh, de er bare ikke nået hjem endnu, de holder i kø bag hinanden på
den fynske motorvej ...

>Gade vide hvad Lars Vestman ville ha' opnået af karakter?

Hvor er han egentlig blevet af?

--
Leonard

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-10-06 18:41

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev :

>Gade vide hvad Lars Vestman ville ha' opnået af karakter?

Brian ?

--
Jan_stevns

Fra : Thomas

Dato : 01-10-06 18:32

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> http://biltest.tryg.dk/
>
> Selv hælder jeg mod Mr. Perfect, men lidt Brian er der vel.
>
> --

hehe.... siger jeg ike... men tror nu at den med at stikke af fra blafferen
efter man er stoppet en gang ikke var ok..... ej heller den med at følge
efter ambulancen for at komme hurtigere frem

Mvh

Thomas

Fra : Henrik

Dato : 04-10-06 08:15

On Sunday 01 October 2006 16:30, Hr. Jensen wrote in dk.fritid.bil:

> http://biltest.tryg.dk/

"Testen viser, at du samlet set hælder mest til en rhesus A 95 oktan-type"
Det kan da vist ikke helt passe - jeg kører jo (loyalt) diesel :)

Bortset fra det, var jeg så den eneste, der savnede et "spiller Playstation" i
spørgsmål 4 (det omkring hvad man laver når man holder i kø)? :D

--
Med Venlig Hilsen: Henrik

I read you e-mail - and you need a life...