Site om bilers benzin egenskaber
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-09-06 19:03

Er der et godt sted, hvor man kan tjekke hvor meget diverse biler kan køre
på literen?

Min fatter er interesseret i info om VW Caravelle 2,5 Benzin...

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 30-09-06 19:09

www.hvorlangtpaaliteren.dk ?

Fra : Leonard

Dato : 30-09-06 19:30

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>Min fatter er interesseret i info om VW Caravelle 2,5 Benzin...

Sådan en har jeg haft, godt nok med automatgear, den kan køre 9 km/l
hvis man kører pænt, den kan også forsluge sig til kun 4 km/l. Normalt
kørte den 5-6 km/l.

--
Leonard