Drengestreger/hærværk :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-09-06 19:38

En bekendt har en bil stående (langtidsparkeret) på en parkeringsplads.
I dag opdagede han så, at nogen har dirket bilen op og smidt en lagkage ind
over instrumentbordet
Ja du læste rigtigt, en lagkage.
Umidelbart er der ikke ødelagt noget på bilen, andet end den sårede stolthed

Hvem fa'en får lige sådan en idé, at gå og smide lagkager ind i folks biler
?

Behøver jeg at fortælle, at vi lå flade af grin da det blev opdaget

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 28-09-06 20:06

> [...]
> stolthed
> Hvem fa'en får lige sådan en idé, at gå og smide lagkager ind i folks

Det er garanteret Bilkas skyld.
De har jo haft tilbud på Othello lagkager.

> Behøver jeg at fortælle, at vi lå flade af grin da det blev opdaget

Hvis der var flødeskum på lagkagen, så siger jeg bare:
Surt show

--
mvh Uffe
Nu med 'deo (dog uden lagkage)

Fra : Fam. Olsen

Dato : 28-09-06 20:11

> [...]
> stolthed
> Hvem fa'en får lige sådan en idé, at gå og smide lagkager ind i folks

Den lokale bager i et reklamefremstød???

MVH Niels

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-06 21:29

> [...]
> stolthed
> Hvem fa'en får lige sådan en idé, at gå og smide lagkager ind i folks

Bill Gates?

--
Tom

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-09-06 21:45

Den Thu, 28 Sep 2006 20:37:40 +0200 sendte "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> følgende røgsignaler:

Det' ren kage, mand?

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?