Hmm, er det så snart fredag :)
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 26-09-06 18:18

For der får jeg min "nye" bil :)

1 stks BMW 320d 150 touring, fra 8 måned 2003.

Af væsentligt udstyr kan nævnes.

Fuld aut klima.
Sportsæder med varme og trinløs justerbar lændestøtte.
Regnsensor.
Harman/Kardon hifi anlæg m sub og cd-changer
Navigation.
Multifunktionsrat.
Fartpilot.

Kan næsten ikke vente til at tanke første gang :)

Jacob (BMW E46, nu med Touring)

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 26-09-06 18:48

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> writes:

> [...]
> Multifunktionsrat.
> Fartpilot.
>

> Kan næsten ikke vente til at tanke første gang :)

Hmm. 63 liter og 16.9 km/l. Så må man næsten håbe at du ikke
får den med fuld tank.

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-09-06 19:02

Peter Dalgaard skrev:

> Hmm. 63 liter og 16.9 km/l. Så må man næsten håbe at du ikke
> får den med fuld tank.

Nej da, han kommer bare sent hjem

Fra : Mogens...

Dato : 26-09-06 19:28

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> For der får jeg min "nye" bil :)
> 1 stks BMW 320d 150 touring, fra 8 måned 2003.

Tilløk med den.

> [...]
> Sportsæder med varme og trinløs justerbar lændestøtte.
> Regnsensor.
> Harman/Kardon hifi anlæg m sub og cd-changer

Så har du jo ikke noget at lave !

> Kan næsten ikke vente til at tanke første gang :)

På grund af økonomien?

/Mogens
'03 BMW 530d touring steptronic

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 26-09-06 19:52

"Mogens..." <no@reply.dk> wrote in message

> Tilløk med den.

> Så har du jo ikke noget at lave !

> På grund af økonomien?

Jeps.

Jacob (BMW E46, nu med touring)

Fra : TKK

Dato : 28-09-06 15:09

Også her fra! :)

>>> Multifunktionsrat.

Joo... han mangler da lidt endnu... xenon, automatisk dæktrykskontrol,
el-soltag, PDC for/bag, automatisk solgardin og el-sæder m. memory ;) Meen
det bliver nok lidt svært at montere selv ;)

--
Mvh/TK
1999 BMW E46 328i mit Vollausstatung ;)

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 28-09-06 15:24

"TKK" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> [...]
> el-soltag, PDC for/bag, automatisk solgardin og el-sæder m. memory ;)
> Meen det bliver nok lidt svært at montere selv ;)

El-soltag'et er det eneste der er svært at montere af de ting du nævner der
:) PDC for findes ikke originalt til E46, automatisk solgardin giver ingen
mening i en Touring :)

PDC bag, er indkøbt, skal bare monteres :)

Mvh
Jacob

Fra : TKK

Dato : 28-09-06 15:45

> [...]
> ingen mening i en Touring :)
>
> PDC bag, er indkøbt, skal bare monteres :)

Selvfølgelig ;) Jeg var ikke klar over at der ikke kunne købes PDC for, men
det har min nu heller ikke. Den mangler også automatisk dæktrykskontrol,
men har alt andet udstyr - det er fedt! :)

Så mangler du bare lygterne ;)

Fra : Thomas

Dato : 26-09-06 19:46

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote in message
> For der får jeg min "nye" bil :)
>
> 1 stks BMW 320d 150 touring, fra 8 måned 2003.

Tillykke.... ja jeg kan ikke undsige mig at være misundelig........
BMW laver deeeeejlige biler... men jeg har personligt droppet alt bmw
siden jeg engang spurgte om forsikring på en gennembollet 316
compact......... "højrisikobil" eller hvad det nu var..... Jeg
håber dog at du bliver kørende til den rigtige pris

Mvh

Thomas

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 26-09-06 19:52

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> compact......... "højrisikobil" eller hvad det nu var..... Jeg
> håber dog at du bliver kørende til den rigtige pris

Jeps, nu har jeg haft BMW i snart 4 år, og forsikringen er ikke det værste,
jeg har fået mig en god deal :)

Mvh
Jacob

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 26-09-06 20:14

> For der får jeg min "nye" bil :)

Tillykke. Det er vist et rigtigt godt kompromis du har fundet dig der mht.
præstationer og økonomi. Jeg kunne godt tænke mig sådan en selv.
Ekstraudstyret er det hele værd.

Men pas på: Når du først har haft en topudstyret bil med originaludstyr - så
vil man have det igen og igen. Og BMW forærer ikke ligefrem den slags :)

MVH Esben

Fra : TKK

Dato : 28-09-06 15:10

> Men pas på: Når du først har haft en topudstyret bil med originaludstyr -
> så
> vil man have det igen og igen. Og BMW forærer ikke ligefrem den slags :)

Det gør de heldigvis i Tyskland, og når bilen er >6-8 år, så betaler du ikke
afgift for det længere ;)

Fra : Esben Juul Sørensen

Dato : 28-09-06 17:21

> Det gør de heldigvis i Tyskland, og når bilen er >6-8 år, så betaler du
ikke
> afgift for det længere ;)

Var det ikke en 2003 han skulle købe?

Og nej - BMW forærer ikke udstyr væk.

VH Esben

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-06 18:56

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> For der får jeg min "nye" bil :)
>
> 1 stks BMW 320d 150 touring, fra 8 måned 2003.
>
> Af væsentligt udstyr kan nævnes.

prisen....?

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 28-09-06 08:09

"Olsen" <-> wrote in message

> prisen....?

348k inkl levering, nye originale bremser, maling af motorhjem/forskærme,
stort service, syn

Så det er da en slat penge må man sige. Jeg var i overvejelse omkring selv
at importere, der kunne jeg nok have sparet en 20000kr eller noget, jeg
orkede det bare ikke, samt jeg vil gerne have det ½ års 100% garanti.

Den gamle blev solgt i ren handel, så den "belastede" ikke prisen.

Mvh
Jacob

P.S Glemte lige at skrive at det er en 6-gearet version :)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-09-06 16:02

On Tue, 26 Sep 2006 19:18:29 +0200, "Jacob Rungwald"
> [...]

>Multifunktionsrat.
>Fartpilot.
>

>Kan næsten ikke vente til at tanke første gang :)

Min kollega, Oluf, er lige væltet.

Så kan du jo med nogen fornuft spørge: Hvad kommer det mig ved?

Jow, han kører autotransporter, og din Bimmer var med.

Narj. Tillykke med dytten.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : TKK

Dato : 28-09-06 16:11

> Min kollega, Oluf, er lige væltet.
>
> Så kan du jo med nogen fornuft spørge: Hvad kommer det mig ved?
>
> Jow, han kører autotransporter, og din Bimmer var med.

LOL!!! Men det sker vel ikke så tit at de vælter?? :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-09-06 16:25

TKK skrev:
> LOL!!! Men det sker vel ikke så tit at de vælter?? :)

Derimod sker det at de får dem sat lidt for højt til at kunne være under
broerne.

Har set en bil krøllet sammen til en roulade.

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-09-06 16:27

On Thu, 28 Sep 2006 17:10:51 +0200, "TKK" <tkrath@SLEThotmail.com>
wrote:

>LOL!!! Men det sker vel ikke så tit at de vælter?? :)

>--

Næh, de vælter ikke mere end andre, men af og til glemmer de hvad de
har stillet på 1. etage.

Og så er de nogen grisebasser nogle af dem, når de kører bilerne af og
på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 29-09-06 20:36

> [...]
> Multifunktionsrat.
> Fartpilot.
>

> Kan næsten ikke vente til at tanke første gang :)

Tillykke med slæden. - En kollega har lige anskaffet sig en 330D E46
Touring, den er totalt i orden. Nu er han også "gift" med BMW.
--> Jeg er selv blevet afhængig :)

--
-M
'06 BMW 325Ci E92