Hærværk. Hvad fanden har de gang i???
Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 26-09-06 12:25

Endnu engang skulle det gå ud over min bil, det er ellers længe
siden.

Denne gang skulle min bagrude baldres ved at kyle en stor sten ind i
den, men de forpulede narrehatte kan kraftemde ikke engang ramme ruden
uden at ramme bagklappen også. Det betyder opretning og lakering af
bagklap, montering af ny rude + montering af solfilm.
Det kommer så lige til at koste mig 2998,00kroner i selvrisiko fordi
min bil var den eneste det gik ud over.

Jeg håber de gør det en dag hvor der er en der ser det og banker dem
baglæns i næste uge så de ikke engang kan huske hvad de selv hedder,
så kan de måske holde snitterne for sig selv.

Mikael

Fra : Christopher Stein

Dato : 26-09-06 13:11

MikLarsen@gmail.com skrev:
> [...]
> baglæns i næste uge så de ikke engang kan huske hvad de selv hedder,
> så kan de måske holde snitterne for sig selv.

det er træls sådan noget..

Jeg er heldigvis ikke været ude for det endnu selvom jeg bor et sted
hvor der er mange personer af "tvivlsom" karakter der skyder genvej om
aftenen..
Man skulle have en bowlingkugle liggende for at smide i hovedet på dem
hvis de skulle begynde på sådan noget..

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 26-09-06 13:22

Christopher Stein skrev:

> [...]
> aftenen..
> Man skulle have en bowlingkugle liggende for at smide i hovedet på dem

Det var bestemt en mulighed, men jeg kan desværre ikke komme til at
parkerer min bil så jeg kan se den fra lejligheden.

Min parkeringsplads er også en yndet genvej for en masse mennesker
nogle mere tvivlsomme end andre.
Min største bekymring har egentlig være at bilen skulle få en
Ruko-lakering, men det kan jo nå at komme endnu.

Mikael

Fra : Jakob

Dato : 26-09-06 17:29

<MikLarsen@gmail.com> wrote in message

Christopher Stein skrev:

> [...]

Min største bekymring har egentlig være at bilen skulle få en
Ruko-lakering, men det kan jo nå at komme endnu.

Ak ja. Det er jeg så blevet udsat for. Et helt "maleri" på min ellers pæne
hvide saab. Der er næsten ikke det sted den nøgle ikke har været forbi, og
det helt ind til metallet, så nu ruster den ellers bare.. Ærgeligt der ikke
er kasko på endnu. :(

Fra : Leonard

Dato : 26-09-06 16:22

MikLarsen@gmail.com wrote:

>og banker dem
>baglæns i næste uge

og mig der troede det hed: banke dem baglæns ind i forrige uge ...

--
Leonard

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 26-09-06 19:47

Leonard skrev:

> og mig der troede det hed: banke dem baglæns ind i forrige uge ...

Kald det hvad du vil.... For min skyld kunne de få lov til at samle
deres fortænder op med deres brækkede fingre og arme

Mikael