Styling til Citroen Berlingo1?
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-09-06 02:17

Hej.
Jeg har en Citroen Berlingo 97´, der trænger til at blive shinet lidt op.

Er her nogen herinde der kender et sted hvor man kan få div. styling-dele
til en berlingo?

Vil gerne have et par nye sutter på, helst 17", skørter og kofangere.

Er det overhovedet muligt at få sådanne dele eller er det bare ikke noget
der bliver lavet til sådan en spand?

Fra : Kent

Dato : 23-09-06 11:03

"Kim Frederiksen" <Dansmedenkiks@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vil gerne have et par nye sutter på, helst 17", skørter og kofangere.
>
> Er det overhovedet muligt at få sådanne dele eller er det bare ikke noget

Lidt inspiration:

Sådan en Berlingo kan faktisk komme til at se ok ud
med den rette styling.

Kent.

Fra : Kristian

Dato : 23-09-06 12:14

> Sådan en Berlingo kan faktisk komme til at se ok ud
> med den rette styling.
>
> Kent.

Glemte du ikke en smily................

Kristian

Fra : Kent

Dato : 23-09-06 15:41

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev i
en meddelelse news:45151702$0$12650$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Glemte du ikke en smily................
>
> Kristian

Njaaaej - den her er da helt ok, synes jeg:

Især når man tænker på, hvad udgangspunktet har været .

Men - jeg kunne sagtens finde på at købe en Berlingo eller
lignende på et tidspunkt, når behovet evt. skulle blive for det.
Køn er den bare ikke - men meget praktisk.

Lige nu venter vi imidlertid rigtigt spændt på vores
Fabia Combi 1,9 TDI, der snart bliver sendt fra fabrikken .

Kent.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-06 16:55

Kent skriver:

> Njaaaej - den her er da helt ok, synes jeg:
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=65722
> Især når man tænker på, hvad udgangspunktet har været .

Hvad sker der for manden, sådan nogle skiver der skriger langt ud til
fælgene ser da tumpet ud.
http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/503660.jpg?18-08-2006%2008:00:32

> Men - jeg kunne sagtens finde på at købe en Berlingo eller
> lignende på et tidspunkt, når behovet evt. skulle blive for det.
> Køn er den bare ikke - men meget praktisk.

Hvad med en Skoda Felicia som pickup ?
Mødte en forleden på hvide plader......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kent

Dato : 24-09-06 00:57

> Kent skriver:

> Hvad sker der for manden, sådan nogle skiver der skriger langt ud til
> fælgene ser da tumpet ud.
> http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/503660.jpg?18-08-2006%2008:00:32

He he - jeg synes de ser fede ud .

> Hvad med en Skoda Felicia som pickup ?
> Mødte en forleden på hvide plader......

erhm..... nej tak - vil helst være fri .

Kent.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-09-06 05:42

Kent skriver:

> He he - jeg synes de ser fede ud .

Ufærdigt arbejde, eller overdrevet.

Så en Civic fredag eftermiddag i Randers med 18-19 tommer fælge og samme
små bremser der ikek var sænket. Den lignede jo nærmest en 4
hjulstrækker.

Fra : Anders Majland

Dato : 24-09-06 14:03

> Så en Civic fredag eftermiddag i Randers med 18-19 tommer fælge og samme
> små bremser der ikek var sænket. Den lignede jo nærmest en 4
> hjulstrækker.

Hmm måske det kunne hjælpe på fabia'en her til vinter. Den har meget lav
frihøjde, men der skal jo nok skæres noget i skærmkanter for at få plads...
Nok billigere at kigge efter en gamme traktor med snekæder der kan trække
den ud til farbar vej ...

http://www.milotec.de/english/ har også andet gejl til en kedelig fabia -
søger man på google er det nemt at finde "skrammel"

Fra : Leo Jensen

Dato : 23-09-06 18:35

> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=65722

Bilting.dk står der på siden af potten. Det er en butik der handler med gøgl
og gejl til biler. Mon ikke de har varerne ???

MVH Leo