Bremserne er slidt ned
Fra : Lauridsen

Dato : 22-09-06 22:17

Hej
Jeg har en gammel bil fra 85 hvor bremserne ikke længere lyder særlig godt.
Jeg er bange for at det er metal mod metal.. Ups.. Bilen er en Toyota Camry
fra 85. Jeg aner ikke en hujende fis om biler, så mit spørgsmål er nu hvad
det koster at få bilen gjort bremseklar igen? Gerne del buddet op i
reservedele og arbejdsløn.
På forhånd tak!

Mvh.
Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-09-06 22:31

Lauridsen skriver:

> [...]
> fra 85. Jeg aner ikke en hujende fis om biler, så mit spørgsmål er nu hvad
> det koster at få bilen gjort bremseklar igen? Gerne del buddet op i

Toyota har en god prispolitik overfor ældre biler, prøv lige dem
først...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lauridsen

Dato : 22-09-06 22:41

> Toyota har en god prispolitik overfor ældre biler, prøv lige dem
> først...
Og havd indebærer den?

Mvh.
Lars

Fra : John Sahl

Dato : 22-09-06 22:55

Lauridsen wrote:
> Og havd indebærer den?

At priserne er sådan at det sandsynligvis bedst kan svare sig at bruge
originale dele.

--
John Sahl

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-09-06 05:36

Lauridsen skriver:

> Og havd indebærer den?

Se her:
http://www.elitecare.dk/

Fra : claus b. p.

Dato : 22-09-06 23:08

"Lauridsen" <larsparly@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> spørgsmål er nu hvad det koster at få bilen gjort bremseklar igen? Gerne
> del buddet op i reservedele og arbejdsløn.

Du kan finde reservedelspriser på fx. thansen.dk eller hoyer-autodele.dk
eller krogslund.dk m.fl.
Så er du forberedt, når du går ned til dit lokale værksted. Måske er der
ikke lige en Camry, men man kan vel få en fornemmelse. Det burde vel ikke
koste en formue i arbejdsløn, men du har vel ikke lige ret meget valg, med
mindre du vil køre bilen til huggeren. Nå, nej, få huggeren til at hente
den. Den er farlig at køre i, du får taget kortet hvis du bliver stoppet.
Lad værkstedet give et tilbud, det kan jo være de finder andre ting der skal
laves, og det er nok ikke smart at give dem en blankocheck, på så gammel en
bil.

/Claus