Stadigvæk billig benzin i Horsens?
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 21-09-06 08:30

Ifølge http://www.fdmbenzinpriser.dk/ var der benzin til 8,07 i Horsens
i går aftes - er der nogen der ved, om det stadigvæk gælder?

Jeg kommer forbi Horsens ved 11-tiden og trænger til nye dråber!

Mvh. Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Christopher Stein

Dato : 21-09-06 08:55

Mikkel Z. Herold skrev:
> [...]
> i går aftes - er der nogen der ved, om det stadigvæk gælder?
>
> Jeg kommer forbi Horsens ved 11-tiden og trænger til nye dråber!

hvis du alligevel kører forbi, ser du det nok :)

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 21-09-06 09:48

On 21-09-2006 09:55 Christopher Stein wrote:
> hvis du alligevel kører forbi, ser du det nok :)

Hæ-hæ, klart!

Jeg mente nu, at jeg drøner forbi på motorvejen om en halv times tid og
ville høre om det var umagen værd at slå et slag omkring byen.

Mikkel

Fra : Brian

Dato : 21-09-06 18:42

Mikkel Z. Herold wrote:
> Ifølge http://www.fdmbenzinpriser.dk/ var der benzin til 8,07 i
> Horsens i går aftes - er der nogen der ved, om det stadigvæk gælder?
>
> Jeg kommer forbi Horsens ved 11-tiden og trænger til nye dråber!

Jeg har lige tanket ved Jet(?) på Silkeborgvej til 6.86 for en liter diesel.
Benzinen lå lige omkring 7.90 på det tidspunkt.

Vi har længe haft gunstige brændstofpriser her i Horsens

/Brian

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 21-09-06 18:59

On 21-09-2006 19:41 Brian wrote:
> Jeg har lige tanket ved Jet(?) på Silkeborgvej til 6.86 for en liter diesel.
> Benzinen lå lige omkring 7.90 på det tidspunkt.

Ja! Jeg nåede det til 7,98 på vejen hjem - herligt!

> Vi har længe haft gunstige brændstofpriser her i Horsens

Og så er det jo godt, man er begyndt at komme den vej forbi et par gange
om ugen

Mvh. Mikkel

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-09-06 21:32

Den Thu, 21 Sep 2006 19:41:57 +0200 sendte "Brian" <nej@tak.du>
følgende røgsignaler:

>Jeg har lige tanket ved Jet(?) på Silkeborgvej til 6.86 for en liter diesel.
>Benzinen lå lige omkring 7.90 på det tidspunkt.

Svin!
Her i byen (4200) skal vi være glade, hvis benzinprisen sniger sig 25
øre under listeprisen...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Brian

Dato : 21-09-06 21:52

Hr. Jensen wrote:

> Svin!

En af frynsegoderne ved at bo i et kulturelt smørhul... eller no'ed

> Her i byen (4200) skal vi være glade, hvis benzinprisen sniger sig 25
> øre under listeprisen...

Jeg var et smut i Hillerød idag, de ville have 8.56 for en liter diesel...
så var man glad for at man havde tanket om morgenen til 7.07

/Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 25-09-06 07:08

Thu, 21 Sep 2006 22:51:40 +0200, skrev Brian, på 15 linier, i
<4512fb5b$0$75040$14726298@news.sunsite.dk>, :

6,93 i horsens

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-09-06 10:00

Karsten Andersen skrev:
> 6,93 i horsens

Øv, jeg måtte nøjes med 7,92 søndag eftermiddag. Men undrede mig lidt
over at det åbenbart ikke var alle der var med i priskrigen.

Var på vej hjem fra Århus og kørte af ved Horsens Vest. Første station,
en Jet, ville have 9,21, så jeg tænkte at det var den priskrig.

Men heldigvis kan man jo ikke bare vende midt på veje. Så inden jeg
havde fundet et sted at få vent dytten fandt jeg et passende sted at
gøre det ved den næste station, en DK. Samtidig kunne jeg så lige nå at
fylde op til under 8 kr/l

--
MVH Finn
Mon det er utidig indblanden at forvente at muslimske ledere burde have

Fra : Brian

Dato : 25-09-06 19:06

Finn Guldmann wrote:

> Øv, jeg måtte nøjes med 7,92 søndag eftermiddag. Men undrede mig lidt
> over at det åbenbart ikke var alle der var med i priskrigen.

Priserne er helt ude af kurs her i Horsens. Det sker ofte, at
"service"stationerne er billigere end automaterne.

> Var på vej hjem fra Århus og kørte af ved Horsens Vest. Første
> station, en Jet, ville have 9,21, så jeg tænkte at det var den
> priskrig.

De har sgu nok registreret at det var dig... dit rygte kommer dig i forkøbet

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-09-06 20:05

Brian skrev:
> Priserne er helt ude af kurs her i Horsens. Det sker ofte, at
> "service"stationerne er billigere end automaterne.

Ja, jeg kunne da godt havde tænkt mig at vide hvor det var en krone
billigere end i Vestergade.

> De har sgu nok registreret at det var dig... dit rygte kommer dig i forkøbet

Men åbenbart ikke hos alle.

Hos den næste var prisen jo så langt ned at man lige skulle nyde at
proppe pistolen i og lade den sidde til den selv slog fra.

Fra : Brian

Dato : 25-09-06 19:04

Karsten Andersen wrote:

> 6,93 i horsens

Du følger ikke ordentlig med Karsten, den var helt nede i 6.62 Søndag aften

/Brian

Fra : Karsten Andersen

Dato : 26-09-06 12:43

Mon, 25 Sep 2006 20:03:49 +0200, skrev Brian, på 10 linier, i
<451819e7$0$75040$14726298@news.sunsite.dk>, :

>Du følger ikke ordentlig med Karsten, den var helt nede i 6.62 Søndag aften

Ved det
men de 6,93 var Mandag morgen

lørdag var den omkring de 6,70

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : ambelgien@hotmail.co~

Dato : 25-09-06 19:38

Karsten Andersen skrev:

> 6,93 i horsens

Av - det var billigt. 7,85 i Allerød i morges. I Allerød kan de svare
sig at tanke Søndag aften eller Mandag morgen inden 8....