4 hjulstrækker
Fra : Allan Møller

Dato : 20-09-06 16:08

Min chef har bedt mig finde nogle priser på en 4 hjulstrækker til ham
som skal bruges som firmabil. Dvs uden moms og gule plader naturligvis.
Han har idag en Kia Sorento. Bilen kommer aldrig uden for offentligvej.
Prislejet er 250.000 + moms
Han er egentligt godt tilfreds med Kia'en men den er nu 3 år og skal derfor
skiftes og vil gerne prøve noget andet.

Hvilke skal han vælge fremfor andre og hvorfor ?

Mvh. Allan

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 20-09-06 20:16

"Allan Møller" <spam@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor
> skiftes og vil gerne prøve noget andet.
>
> Hvilke skal han vælge fremfor andre og hvorfor ?

Hvad skal manden med 4 hjulstræk hvis han aldrig kommer uden for vejen ??

Fra : Møller

Dato : 20-09-06 20:25

"Jesper Sørensen" <nomail@nomail.de> wrote in message

> "Allan Møller" <spam@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skal manden med 4 hjulstræk hvis han aldrig kommer uden for vejen ??

Prøv at læs golfklubbers vedtægterne.

FWD er krav for parkering på klubbens perlegrus foran restaurant og
selskabslokaler
Og Koreanske køretøjer ikke velsete før mørkets frembrud.

Møller

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 20-09-06 20:43

"Møller" <mail..No:sPAm@sb.dk> writes:

> Prøv at læs golfklubbers vedtægterne.
>
> FWD er krav for parkering på klubbens perlegrus foran restaurant og
> selskabslokaler
> Og Koreanske køretøjer ikke velsete før mørkets frembrud.

Fint!

Min er en japaner med front wheel drive...

Fra : Allan Møller

Dato : 20-09-06 21:15

> Hvad skal manden med 4 hjulstræk hvis han aldrig kommer uden for vejen ??

Det ved jeg ikke men det vil han ha' - har du nogen forslag ?

Allan

Fra : Stig Sørensen

Dato : 21-09-06 05:37

> [...]
> derfor
> skiftes og vil gerne prøve noget andet.
>
> Hvilke skal han vælge fremfor andre og hvorfor ?

Subaru Forester 2,5 XT
Starter på 229.000 + moms.
241.000 med automatgeat og ESP.
Topmodellen: 273.000 (læder, navi, soltag og ESP)
Det fåes bare ikke bedre til prisen.

Stig Sørensen

Fra : Stig Sørensen

Dato : 21-09-06 05:41

"Stig Sørensen" <ss@hamag.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Starter på 229.000 + moms.
> 241.000 med automatgeat og ESP.
> Topmodellen: 273.000 (læder, navi, soltag og ESP)

Og så lige et link
http://subaru.dk/forester.shtml

Stig Sørensen