Ratknop
Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-09-06 15:59

Er der en/flere herinde der kan hjælpe mig med at finde
sååån en knop til at spænde på rattet.
Nordsjælland og til dels Kbh. er mit domæne, så hvis
du kender en butik/tank der sælger subj, så bare spyt ud.

Fra : Anders Majland

Dato : 19-09-06 16:20

> Er der en/flere herinde der kan hjælpe mig med at finde
> sååån en knop til at spænde på rattet.

Afaik så den ulovlig at anvende med mindre man personligt har lov til
det. Men prøv hos en leverandør af gaffeltrucks ...

Fra : -= JF =- priv

Dato : 19-09-06 23:36

Anders Majland (anders.majland-see.signature@address.invalid) kradsede
følgende besked i <45100ad9$1$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>

> Afaik så den ulovlig at anvende med mindre man personligt har lov til
> det.

Selv politiet er i tvivl

for en del år siden havde jeg en Volvo 164E med den lækreste bløde
servostyring... Rattet kunne drejes med en lillefinger.
En dag blev jeg stoppet af politiet, og da han så at jeg mangler en arm gik
han helt i selvsving over at jeg kørte den store bil uden ratknop... om jeg
var rigtig klog, og mere af samme skuffe. Jeg fik allernådigst lov tilat
køre hen til nærmeste tilbehørsforretning og købe en knop.

Nogle år senere blev jeg igen stoppet.
Denne gang havde jeg en Ascona-A uden servostyring - Og den var stram som
bare fanden... Jeg havde flyttet ratknoppen med over i Asconaen, og nu var
der for første gang en gevinst ved den...
Da strisseren så at jeg havde ratknop uden at det var nævnt i kørekortet gik
HAN i selvsving... Om jeg var klar over hvor farlig sådan en knop var hvis
den tog fat i jakkeærmet osv... Han hentede en skruetrækker fra
handskerummet og bad mig fjerne den straks, og så ville han lade mig slippe
med en advarsel!!

Det var faktisk lidt sjovt at køre med knop...Lidt som at køre radiobil

--
Mvh. John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 12:33

-= JF =- priv skrev:

> Jeg fik
> allernådigst lov tilat køre hen til nærmeste tilbehørsforretning og
> købe en knop.

snip

> Han hentede en
> skruetrækker fra handskerummet og bad mig fjerne den straks, og så
> ville han lade mig slippe med en advarsel!!

LOL
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jens

Dato : 20-09-06 14:45

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> snip

> LOL

Det er ikke til at gøre alle tilfredse. Som bilisten erfarede, da han
blev standset af en motorcykelbetjent, der påpegede, at hans lygter
lyste lige op i himlen.
Bilisten svarede, helt uforstående, at en af betjentens kolleger kort
forinden havde påstået, at lygterne lyste ad Helvede til....
--

Jens F

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 14:50

Jens skrev:

> Bilisten svarede, helt uforstående, at en af betjentens kolleger kort
> forinden havde påstået, at lygterne lyste ad Helvede til....

Længe leve "Motor"
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Jens

Dato : 20-09-06 16:24

Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> wrote:

> Længe leve "Motor"

Jeg satsede - forgæves - på, at de andre gamle her var mere senile
--

Jens F

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-09-06 16:33

Jens skrev:

> Jeg satsede - forgæves - på, at de andre gamle her var mere senile

LOL

Man kan vel sin basisviden!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-06 18:34

> LOL
>
> Man kan vel sin basisviden!

Campist

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-09-06 03:21

Tom skrev:

> Campist

Hæ hæ
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Leonard

Dato : 19-09-06 16:46

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> wrote:

>Er der en/flere herinde der kan hjælpe mig med at finde
>sååån en knop til at spænde på rattet.

Må du køre med den?
- de bruges i mange handicapbiler, så Handimobil eller Sahva Auto er
oplagte bud. Der får du godt nok ikke noget billigt, til gengæld er
det afprøvede ting, så sikkerheden er kontrolleret.

--
Leonard

Fra : www.netink.dk

Dato : 19-09-06 17:19

Hejsa

Må ikke benyttes på offentlig vej - men www.thansen.dk har dem !

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 20-09-06 15:54

"www.netink.dk" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Må ikke benyttes på offentlig vej - men www.thansen.dk har dem !

Kan du linke direkte til den, for jeg ka' sq'ette hitte den.

Fra : spamsen

Dato : 20-09-06 17:58

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> wrote in message
> "www.netink.dk" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse
>>
> Kan du linke direkte til den, for jeg ka' sq'ette hitte
> den.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=749765647&n=1199147583&pn=1228227875

vh.
Flemming