Endnu en Peugeot-brand.
Fra : Henrik B.

Dato : 18-09-06 21:12

Hér til morgen brændte en Pøsjø 306 Cabrio, kørende i morgentrafikken i
Århus. Kvinden kom sikkert ud af bilen, og det var kun motorrummet, som
(ud)brændte.

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-09-06 22:06

Henrik B. was thinking very hard :
> Hér til morgen brændte en Pøsjø 306 Cabrio, kørende i morgentrafikken i
> Århus. Kvinden kom sikkert ud af bilen, og det var kun motorrummet, som
> (ud)brændte.

Og hvad var årsagen ? Det kunne jo være hvad som helst som enhver bil
kunne dø af...

Fra : Anders

Dato : 19-09-06 06:18

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> wrote in message
> Henrik B. was thinking very hard :
>
> Og hvad var årsagen ? Det kunne jo være hvad som helst som enhver bil
> kunne dø af...
>
> --
> Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/
>
> Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
> - Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Det har du helt ret i men som Peugeot ejer skal du og jeg lige have at vide
at andre er meget misundelige på vores biler

Anders

Fra : Olsen

Dato : 19-09-06 09:10

> Det har du helt ret i men som Peugeot ejer skal du og jeg lige have at
vide
> at andre er meget misundelige på vores biler
>
> Anders

Ja - det må vel være sådan noget der ligger til grund for den snart
ulidelige hetz mod PSA biler

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-09-06 09:13

Den Tue, 19 Sep 2006 07:17:59 +0200 sendte "Anders"
<nejtaktilspam@hotmail.cmo> følgende røgsignaler:

>Det har du helt ret i men som Peugeot ejer skal du og jeg lige have at vide
>at andre er meget misundelige på vores biler

Ja, gu er vi da misundelige. Vi har jo kun råd til en Weber-grill til
et par tusinde kroner.
I andre bruger snildt 100 gange så meget på jeres PSA-grill.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Anders

Dato : 19-09-06 09:32

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
> Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
> fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...

Ja, og du bruger garanteret også det billige olivenolie, vi bruger Dinitrol
og fuldsyntetsik olie

Du skulle unde dig selv et par frankfurtere stegt/brændt på motorcoveret på
en 307'er, plastikken giver en uforglemmelig smag

Anders

Fra : Henrik B.

Dato : 19-09-06 06:50

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Henrik B. was thinking very hard :
>
> Og hvad var årsagen ? Det kunne jo være hvad som helst som enhver bil
> kunne dø af...

Ja og??

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-09-06 10:33

Henrik B. wrote:

> Ja og??

Ja, netop? Og hvad så? Skal gruppen have at vide hver gang en eller
anden idiot sætter ild til sin bil for at hæve forsikringskronerne?

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : C. Caspersen

Dato : 19-09-06 11:21

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, netop? Og hvad så? Skal gruppen have at vide hver gang en eller anden
> idiot sætter ild til sin bil for at hæve forsikringskronerne?

Nåååh ja, nu kan jeg pludselig forstå hvorfor PSA biler brænder af sig selv:
Det giver et merslag til fabrikkerne !

/Caspersen

Fra : Anders

Dato : 19-09-06 11:38

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in message

> Ja, netop? Og hvad så? Skal gruppen have at vide hver gang en eller anden
> idiot sætter ild til sin bil for at hæve forsikringskronerne?

> [...]

God idé Lars

Hvis man lige kigger http://www.112alarm.dk/ igennem er PSA tydeligt
overrepræsenteret.... NOT

Anders