Fast bagaksel i ny model (SX4 Suzuki)
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 17-09-06 12:21

Hvad kan man sige om en fast bagaksel i en ny bil... Er det ikke gammeldags
?????

/Keld

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 12:47

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mæil.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan man sige om en fast bagaksel i en ny bil... Er det ikke
> gammeldags ?????

Jo men da danmark jo er flad som en pandekage og de færreste kører på andet
en asfalterede veje så er det til at leve med

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-06 22:14

> "Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mæil.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jo men da danmark jo er flad som en pandekage og de færreste kører på
> andet en asfalterede veje så er det til at leve med

Min Sierra har tromler i bag.
Det er også gammeldags.
Men Focus har det også...eller havde i den første udgave..
En del motorer er 8v, vel også gammeldags.
Megen teknik idag er gammeldags. Især amerikanere
er slemme til 'gammel teknik' i hjulophæng osv.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-09-06 06:26

Hej

Olsen wrote:
> Megen teknik idag er gammeldags. Især amerikanere
> er slemme til 'gammel teknik' i hjulophæng osv.

Hold da op . Bare fordi Corvette C6 stadig bruger bladfjedre:

http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6806

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 20-09-06 16:19

> [...]
> En del motorer er 8v, vel også gammeldags.
> Megen teknik idag er gammeldags. Især amerikanere
> er slemme til 'gammel teknik' i hjulophæng osv.

Min Sierra har skiver bag
/Keld

Fra : Leo_Jensen

Dato : 20-09-06 07:51

Keld Rosenberg wrote:
> Hvad kan man sige om en fast bagaksel i en ny bil... Er det ikke gammeldags
> ?????
>
> /Keld

Jo. Og stærkt og billigt. Hvis pris og styrke er vigtigere end komfort
og køreegenskaber, så er det jo fint

Leo

Fra : uffeb1@gmail.com

Dato : 21-09-06 16:16