Body-kits til Berlingo 1??
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 16-09-06 23:19

Kan det overhoved skaffes nogen steder eller laver man det bare ikke??

Fra : Leo Jensen

Dato : 17-09-06 20:23

"Kim Frederiksen" <Dansmedenkiks@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det overhoved skaffes nogen steder eller laver man det bare ikke??

Vi vil ikke snakke om det kan du nok forstå. Berlingo'er skal have lov til
at køre uden at blive pimpet.
Spøg til side. Den slags findes til ALT. Jeg har set det (ret heftigt) til
en god gammel Ford Transit, så må det også findes til din familiecontainer.
Jeg ville kigge mod.... Frankrig. Der må være nogle Citroen/Pug-drenge
herinde, der ved hvad den slags hedder på fransk.

Leo

Fra : Basil

Dato : 17-09-06 20:33

Leo Jensen har bragt dette til verden:
> [...]
> ville kigge mod.... Frankrig. Der må være nogle Citroen/Pug-drenge herinde,
> der ved hvad den slags hedder på fransk.

Ebay.de plejer at kunne bruges til at kunne finde de mest mærkelige
ting til biler, selv dette burde kunne findes.
Kai