Spørgsmål angående Toyota Sportsvan 2006
Fra : Lars Hansen

Dato : 15-09-06 16:19

Hej i Gruppen

Er der én af jer der kører rundt i ovennævnte model og gider at checke om
man kan slå airbag´en fra i passagersiden??

Mvh
Lars Hansen

Fra : Jan Peter Bartels

Dato : 15-09-06 19:15

Lars Hansen wrote:
> [...]
>
> Er der én af jer der kører rundt i ovennævnte model og gider at checke om
> man kan slå airbag´en fra i passagersiden??

Jo det kan man godt. Der er dog en kendt fejl på visse af udgaverne lige
præcis med dette.

Gælder heldigvis ikke den jeg har (177 sol sport)

Mvh
Jan Peter Bartels

Fra : Mill

Dato : 15-09-06 19:50

Jan Peter Bartels wrote:
> [...]

ja, men der er en fejl der skal rettes af toyota, da airbag i
passagersiden ikke slår fra alligevel. men den retter de ved næste
service.

> Jo det kan man godt. Der er dog en kendt fejl på visse af udgaverne lige
> præcis med dette.
>
> Gælder heldigvis ikke den jeg har (177 sol sport)

jeg mener at have læst på toyota.dk at det gælder alle modeller med
start "trykknap"

det gælder i hvertfald min (136hk Sol Oliebrænder)

Mvh Mill

Fra : Jan Peter Bartels

Dato : 15-09-06 23:25

Mill wrote:

> [...]
> start "trykknap"
>
> det gælder i hvertfald min (136hk Sol Oliebrænder)

Min er produceret efter maj 2006, og er derfor ikke "ramt" af fejlen.
Har også checket stelnr på www.toyota.dk - og her er den ikke nævnt.

Men bortset fra den lidt uheldige fejl er det jo en dejlig bil!

Fra : Lars Hansen

Dato : 16-09-06 11:30

"Jan Peter Bartels" <telenews@detsortehul.dk> skrev i en meddelelse

> Min er produceret efter maj 2006, og er derfor ikke "ramt" af fejlen.
> Har også checket stelnr på www.toyota.dk - og her er den ikke nævnt.
>
> Men bortset fra den lidt uheldige fejl er det jo en dejlig bil!

Takker for svarene, men vil det sige at det ikke virker på en fra Januar
2006???

Mvh
Lars Hansen

Fra : Jan Peter Bartels

Dato : 16-09-06 12:28

Lars Hansen wrote:

> Takker for svarene, men vil det sige at det ikke virker på en fra Januar
> 2006???

Med mindre fejlen er blevet rettet på et Toyota værksted, må du nok gå
ud fra at fejlen stadig er der.

Mvh
Jan