Her er beviset, franske køretøjer ER sikre~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-09-06 18:25

Fra : benjamin

Dato : 14-09-06 18:57

Hvad f..... var det!!!!.
Det mærkeligste reklame jeg længe har set.

Men okay, god underholdning.

Med venlig hilsen

Benjamin Skov Rasmussen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 19:01

benjamin skrev:

> Hvad f..... var det!!!!.

Tyske pølser, asiatiske ris, svensk knækbrød og, ja...franske flutes
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 19:00

Per Beer Hansen skrev:

> http://video.google.com/videoplay?docid=1577049319572637887&q=formel+1

Hæ hæ

Det varer vel ikke længe før vi se dig i et fransk "rumskib"!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-09-06 19:04

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hæ hæ
>
> Det varer vel ikke længe før vi se dig i et fransk "rumskib"!?

Ja se det kan man vel aldrig vide
Havde Ford ikke en fabrik i Frankrig i gamle dage ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 19:07

Per Beer Hansen skrev:

> Ja se det kan man vel aldrig vide

Når Helvede fryser til!?

> Havde Ford ikke en fabrik i Frankrig i gamle dage ?

Dét *aner* jeg godtnok ikke! - Veeeeeeeerner!?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Basil

Dato : 14-09-06 20:24

Hans Paulin (6310) sendte dette med sin computer:

> Når Helvede fryser til!?

> Dét *aner* jeg godtnok ikke! - Veeeeeeeerner!?

Jo, det var der, men det var der jo sådan set også i DK.
Kai

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-09-06 00:33

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in news:45099a5c$0$84035
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Dét *aner* jeg godtnok ikke! - Veeeeeeeerner!?

Ford France havde endda selvstændigt modelprogram engang Aldrig hørt om
en Ford Vedette? Modellen blev senere til Simca Vedette da Simca købte Ford
France.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-09-06 06:33

Kent Oldhøj skrev:

> Ford France havde endda selvstændigt modelprogram engang Aldrig
> hørt om en Ford Vedette? Modellen blev senere til Simca Vedette da
> Simca købte Ford France.

Lige da Per nævnede det så jeg for mig en stor (tofarvet sort/?) vogn med
øjenskygger over forlygterne* lidt a la Simca Arronde (med meget god
villie); min gudfar havde sådan en lyseblå fætter

(Den sidste kontakt dén havde med omverdenen var da familien indrykkede en
annonce i den lokale sprøjte: "Vi har bilen - har De motoren?...men ingen
reflektioner, så l*rtet blev skrottet! )

*Har prøvet at søge lidt og hér er én:

http://www.clubsimca.com/
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Henrik B.

Dato : 17-09-06 23:24

> Ja se det kan man vel aldrig vide
> Havde Ford ikke en fabrik i Frankrig i gamle dage ?

Ligesom Toyota har idag...

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-09-06 23:27

Henrik B. skrev:

> Ligesom Toyota har idag...

Min øse er heldigvis bygget i den opgående sols land
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Henrik B.

Dato : 17-09-06 23:33

> Min øse er heldigvis bygget i den opgående sols land

Nogle (få) er stadig heldige.. )

Rigtige biler har over 420 Nm...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-09-06 23:40