ZOOabc's annonseforum
Fra : ZOOabc

Dato : 24-06-01 11:35

Du er velkommen med dine annonser for kjøp & salg på http://www.zooabc.com,
dyrevennenes ABC på nettet. ZOOabc's annonseforum gjør bruk av moderne
Software og database-administrasjonssystemet mySQL. Dette sikrer oss et
særdeles brukervennlig, hurtig og stabilt annonseforum, hvor du som bruker
fullt ut administrerer dine annonser selv. Her kan du når du vil sette inn
dine annonser, legge ved bildevedlegg i annonsene, redigere dine annonser og
eventuelt slette dem.

Formålet med ZOO abc er at det for fremtiden skal inneholde det meste av det
som er verdt å vite om de mange kjæledyrene som befinner seg rundt om i de
mange tusen hjem. Det er tenkt å bli et levende forum inneholdende
faktainformasjon og mulighet for utveksling av tanker og idéer leserne
imellom.

På faktasidene finner du nyttig informasjon om de enkelte dyreslagene.

I vårt diskusjonsforum kan du legge inn det du måtte ha av spørsmål, eller
svar på andres spørsmål.

Fra : Brian Hemstedt

Dato : 24-06-01 14:42

Og _du_ er velkommen til at fjerne dette stykke spam og hendplacere det i
en af de dertil beregnede grupper f.eks. dk.opslag

> Du er velkommen med dine annonser for kjøp & salg på
*KLIP*

Fra : Silverflame

Dato : 25-06-01 16:18

Nu må I da allesammen meget undskylde, men jeg har da ellers forstået det
således at man GERNE må poste ikke-kommercielle opslag i denne
nyhedsgruppe??? Man kan klandre manden for ikke at have sat ordet OPSLAG:
først, men derudover er et gratis annonceforum vil ikke så slemt?!? Og når
det så samtidigt skal fungere som fakta-database for de kæledyr som vi
allesammen beskæftiger os med her...
Nå, men jeg kan jo tage fejl... det ville da ikke være første gang
MVH SF.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-06-01 08:30

"Silverflame" <nmt1362@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som vi
> allesammen beskæftiger os med her...
> Nå, men jeg kan jo tage fejl... det ville da ikke være første

Desværre er der nogle herinde som mener at de er den udøvende og
dømmende magt på en gang :(

Jeg synes også den posting var velplaceret herinde.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE

http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : ole larsen

Dato : 26-06-01 12:44

Soren 'Disky' Reinke skrev i meddelelsen ...
>Desværre er der nogle herinde som mener at de er den udøvende og
>dømmende magt på en gang :(
>Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
Hvad du hermed har bevist.
Ole,