MS Windows
briani 27239
Hello! Jens Jensen - DK-F.L.Smidth
Fra : MBocciaMcArt@gmail.c~

Dato : 26-11-06 21:45

Hello ! my great old friend of job
-Are you the same Jens Jensen ... that went to Brazil work to:
F.L.Smidth S/A at Brazil project of 2500 T/day cement, at Maua
Cantagalo-Rio de Janeiro - Brazil ?

Re:
Jens Jensen -
Data: Qua 7 jul 2004 17:58
E-mail: "Jens Jensen" <hansemannæluch...@mail.dk>
Grupos: dk.edb.system.ms-windows
Ainda não classificadoClassificação:
mostrar opções
Responder | Responder ao autor | Encaminhar | Imprimir | Mensagem
individual | Mostrar original | Denunciar | Localizar mensagens deste
autor

Kører du Windows 2.0, 3.0, 3.1, 3.11, 95, 98, 98SE, ME, NT3.51, NT4.0,

2000Pro, XP Pro eller XP Home?

"Carsten" <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> skrev i
en
meddelelse news:40ec5015$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...