MS Windows
briani 27239
exportere Outlook konti
Fra : Michael Hansen

Dato : 26-11-06 19:20

Skal have formateret computeren. Kan det lade sig gøre at exportere eller
lave en kopi at ens forskellige mail kontier. Jeg tænker på login, password,
server navne m.m
Hvordan gøres det? Det er Outlook 2003

Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-11-06 20:21

On Sun, 26 Nov 2006 19:20:12 +0100, "Michael Hansen"
<mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> wrote:

> [...]
>lave en kopi at ens forskellige mail kontier. Jeg tænker på login, password,

Der er sikkert mange måder men dette er vel en mulighed:

Start, Alle Programmer, Tilbehør, Systemværktøjer, Guiden Overførsel
af filer og indstillinger.

Vælg kun dem du har brug for.

Office har også denne mulighed:
Microsoft Office 2003-guiden Gem mine indstillinger

Jeg tror dog ikke den gemmer dine mailoplysninger.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Mogens

Dato : 26-11-06 20:31

"Jørgen Nielsen" <nospamjn2@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Office har også denne mulighed:
> Microsoft Office 2003-guiden Gem mine indstillinger
>
> Jeg tror dog ikke den gemmer dine mailoplysninger.

Så kan jeg oplyse at det gør den.

Mogens

Fra : Michael Hansen

Dato : 26-11-06 21:07

Det lyder godt det prøver jeg

Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-11-06 17:41

On Sun, 26 Nov 2006 20:30:41 +0100, "Mogens"
<willemoesgadeFjern@Dette.gmail.com> wrote:

>Så kan jeg oplyse at det gør den.

Tak for info.
Det lyder næsten for nemt set i lyset af en normal MS procedure.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : LA

Dato : 26-11-06 20:37

"Michael Hansen" <mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gøre at exportere eller lave en kopi at ens forskellige
> mail kontier. Jeg tænker på login, password, server navne m.m
> Hvordan gøres det? Det er Outlook 2003
> Michael

Backup af e-mails i Outlook Express
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P56016&_nfls=false

Backup af Outlook postmapper
http://www.acu.fa.dk/it_teknik/Backup.pdf

Mvh. Lars.

Fra : Jørgen E.

Dato : 26-11-06 21:58

> [...]
> kontier. Jeg tænker på login, password, server navne m.m

Outlook gemmer det hele i en *.pst fil så søg efter den så er jeg ret
sikker på du får hele din opsætning med.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 26-11-06 22:37

"Jørgen E." <offentlig@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Outlook gemmer det hele i en *.pst fil så søg efter den så er jeg ret
> sikker på du får hele din opsætning med.
Nej der ligger kun mail og kontaktpersoner.

Bjarne Chr

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-11-06 01:37

"Bjarne Chr" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> "Jørgen E." <offentlig@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nej der ligger kun mail og kontaktpersoner.

Mystisk, for jeg har altså kopieret hele molevitten over når jeg har flyttet
mine ting ved hjælp af PST-filen.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Jørgen E.

Dato : 27-11-06 23:39

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse news:c2322$456a332a$55187f2e$24358@news.arrownet.dk...

> Mystisk, for jeg har altså kopieret hele molevitten over når jeg har flyttet mine ting ved hjælp af PST-filen.

Det er jeg også temmelig sikker på er rigtigt - Outlook opererer kun med en fil
til det hele.