Problem med at poste i binæregrupper
Fra : KNL DtP

Dato : 24-06-01 10:47

Hejsa!

Dagen i dag har jeg - forgæves - forsøgt at poste i binæregrupper....

Jeg har en 256/128 kbit ADSl-linje fra CC - og følgende programmer har været
brugt: Outlook Express, Auto Binær Poster, Power Poster.

- Problemet

Når jeg laver et nyt indlæg med en vedhæftet fil, og trykker send - så går
der cirka 5-10 sek hvor den connecter til serveren (news.cybercity.dk), så
begynder den at uploade den første lille del af filen. Dette foregår for
fuld hastighed, men når første del af færdig, så sker der bare ikke mere....
Lader jeg den stå, så får jeg efter noget tid timeout fra severen - og
postningen er dermed fejlet.

Kigger jeg så på hvad der er kommet, så ser det således ud: 20th century
fox intro.avi [1/5] de andre klip dukker bare ikke op, for de bliver
aldrig postet!

Jeg har nu haft ringet til cc-support 6 gange - alt muligt er prøvet:
forskellige fil-opdelings-værdier (fra 100 - 500 kb) og andre indstillinger.
Intet har påvirker situationen

Kort sagt HJÆLP!!!!!

-
MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : KNL DtP

Dato : 24-06-01 10:47

KNL DtP <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> skrev i en
> [...]
været
> brugt: Outlook Express, Auto Binær Poster, Power Poster.

(KLIP)

Jeg har nu fundet ud af, at problemet *MÅ* ligge hos cybercity.... med
programmet PowerPoster kan man vælge hvilke af de f.eks. 5 dele man vil
poste. Normal vælger den naturlig vis alle dele - men man kan også selv
vælge hvilke der skal postes.

Som sagt går den første del fint igennem - men så går den bare død - og får
timeout. Ved at stoppe den efter at [1/5] er sendt, og så vælge [2/5] og
sende den - stoppe den - vælge [3/5] ..... osv. er det nu lykkeds mig at få
sendt et lille klip.

Altså er det ikke mit software der er problemet - det må være cc's server
der nægter at modtage 2. del og opad af mine binæreposts.....

Nogen forskalg hvordan denne uholdbare situation løses???

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk