MS Windows
briani 27239
Bluetooth Overførsel af mp3 fra PC til mob~
Fra : Pluto

Dato : 26-11-06 04:51

Har sat mig for at forklare min 10årig datter hvad hun skal gøre for at kopiere musik
fra vores PC til hendes nye Samsung klapmobil.
Vi har ofret 101kr for en bluetooth dongle fra trykspar. Driveren er installeret og det
lykkedes at kopiere billeder fra mobil til PC.

Den anden vej kan vi ikke finde ud af det. Bluetoothdriverens helpfil er kinesisk
volapyk.
Vi skal trække mp3filen fra windows stifinder til hvad?
Skal vi bruge XP's fildelingssystem og operere fra 'Delte dokumenter/Delt musik', eller
skulle man kunne trække filen fra en hvilkensomhelst mappe?

Fra : naboerne@gmail.com

Dato : 26-11-06 21:56

Spørg og du skal finde !!!

De manglende svar fik mig til at tage mig sammen.
Nu kører det.