Flytte ADSL til ny adresse?
Fra : René B. Lauritsen

Dato : 24-06-01 10:35

Hej,

Hvad koster det egentligt at flytte ADSL forbindelsen til en ny adresse både
indenfor kontraktperioden og efter ?

Første gang jeg ringede til TDC på 80808016 fik jeg 475,- at vide, anden
gang kunne de ikke give mig en pris. Det kom an på så meget. På opasia's
sider står der 349,-
http://www.internet.opasia.dk/abonnement/netexpres/faq/betingelser.html
Hvad skal jeg så regne med ?

Jeg ved ikke hvornår jeg skal flytte. Der kan gå 3 mdr. eller 7 mdr. Derfor
vil jeg ikke vente med at bestille. Jeg tager egentlig TDC ADSL, fordi jeg
ud
fra de ovennævnte priser kan se at det i hvert fald er billigere at få
flyttet end Cybercity, som skal have 995,-
Hvad skal de egentlig have efter de 6 mdr. ?

Mvh.

René B. L.

Fra : Susan

Dato : 24-06-01 11:23

"René B. Lauritsen" <rbl@europe.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvad koster det egentligt at flytte ADSL forbindelsen til en ny adresse
både
> indenfor kontraktperioden og efter ?

Hvis du har NetExpress koster det 359,-

> Første gang jeg ringede til TDC på 80808016 fik jeg 475,- at vide, anden
> gang kunne de ikke give mig en pris. Det kom an på så meget. På opasia's
> [...]
80808016, er telefonnummeret til Teledanmark Bredbånd, som er et andet
produkt end Netexpress, som du har fundet prisen på inde på opasias
hjemmeside. Netexpress har telefonnr. 80808031.

> Jeg ved ikke hvornår jeg skal flytte. Der kan gå 3 mdr. eller 7 mdr.
Derfor
> vil jeg ikke vente med at bestille.
Du skal have telefonnummeret på den nye adresse før du kan bestille flytning
(i hvert fald ved netexpress) Der sker det samme som ved en nyoprettelse.
Teknikeren kommer ud og stiller skillefilter op osv. Skillefilteret han har
sat op, hvor du bor nu, skal blive hængende.

Mvh

Susan

Fra : René B. Lauritsen

Dato : 24-06-01 12:20

> 80808016, er telefonnummeret til Teledanmark Bredbånd, som er et andet
> produkt end Netexpress, som du har fundet prisen på inde på opasias
> hjemmeside. Netexpress har telefonnr. 80808031.

2 forskellige produkter indenfor samme selskab ? hvad er forskellen ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-06-01 12:27

> 2 forskellige produkter indenfor samme selskab ? hvad er forskellen ?

Samme selskab?
TDC Internet og TDC Tele Danmark har lige så meget med hinanden at gøre som
Merlin har med Kvickly

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 24-06-01 12:43

> Samme selskab?
> TDC Internet og TDC Tele Danmark har lige så meget med hinanden at gøre
som
> Merlin har med Kvickly

Hmmm. I folks øjne er der nok en større forskel på Kvickly og Merlin end der
er på Bredbånd ADSL, og NetExpress.

http://www.tele.dk/menu/sm0618.htm
Det er sjældent man ser Kvickly og Merlin så tæt på hinanden på en
hjemmeside (NetExpress og "Bredbånd ADSL"). Bruger "Bredbånd ADSL" og
NetExpress ikke det samme udstyr på centralen? Merlin og Kvickly deler vel
ikke lagerlokale, gør de?

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-06-01 12:58

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppe_dam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmmm. I folks øjne er der nok en større forskel på Kvickly og Merlin end
der
> er på Bredbånd ADSL, og NetExpress.

Men det ændrer ikke fakta.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-06-01 20:21

In article <9h4kh7$r5t$1@news.inet.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

> Men det ændrer ikke fakta.

Fakta, Kvickly og Merlin?

--
Andreas Plesner Jacobsen | (undskyld)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-06-01 21:34

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> Fakta, Kvickly og Merlin?

Hvad er spørgsmålet?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-06-01 21:47

In article <9h5iq6$ms8$1@news.inet.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

> Hvad er spørgsmålet?

Det var en dårlig joke, og off-topic....sorry

--
Andreas Plesner Jacobsen | Eat drink and be merry, for tomorrow we diet.

Fra : Morten Grouleff

Dato : 24-06-01 13:22

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppe_dam@hotmail.com> writes:

> Hmmm. I folks øjne er der nok en større forskel på Kvickly og Merlin end der
> er på Bredbånd ADSL, og NetExpress.

Det har du sikkert ret i. Men folks opfattelse ændrer ikke på den
faktiske selskabskonstruktion ;)

> http://www.tele.dk/menu/sm0618.htm
> Det er sjældent man ser Kvickly og Merlin så tæt på hinanden på en
> hjemmeside (NetExpress og "Bredbånd ADSL").

Næh, se www.fdb.dk, klik på "Butiksguiden".

Mvh.
--
Morten Grouleff.

Fra : Christian Erritsø

Dato : 24-06-01 20:23

"René B. Lauritsen" <rbl@europe.com> wrote in message
> [...]
<snip>
> 2 forskellige produkter indenfor samme selskab ? hvad er forskellen ?
<snip>

Der er flere. Du kan læse om Bredbånd|ADSL på
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2535.htm , mens du finder info om
NetExpress ADSL på www.netexpress.opasia.dk.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Simon Pedersen

Dato : 24-06-01 20:20

"René B. Lauritsen" <rbl@europe.com> skrev i en meddelelse

> fra de ovennævnte priser kan se at det i hvert fald er billigere at få
> flyttet end Cybercity, som skal have 995,-
> Hvad skal de egentlig have efter de 6 mdr. ?

0,- kr kontant. Dvs. du kan flytte forbindelsen gratis.

> Mvh.
>
> René B. L.

Mvh. Simon Pedersen