Fatboy Slims nye video
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 24-06-01 10:19

Den er ret go'! Man ser Christopher Walken stepdanse, og den er
instrueret af ingen ringere end Spike Jonze ("Being John Malkovich")

her er den:
http://www.videoclic.com/multimedia/98811852171444.shtml

Fra : KNL DtP

Dato : 25-06-01 16:23

Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk> skrev i en
> Den er ret go'! Man ser Christopher Walken stepdanse, og den er
> instrueret af ingen ringere end Spike Jonze ("Being John Malkovich")

Tak for linket!

Findes der en måde hvorpå man kan rippe den store fil? Der ligger en ASX-fil
som peger på en ASF-fil - men denne ligger på en speciel server, som man
ikke bare kan suge fra..... nogen der har en løsning??

MVH

Kristian

Fra : Zwupper

Dato : 25-06-01 17:59

Et ord: ASFRecorder.....
http://sourceforge.net/projects/asfrecorder/

V.H.
Zwupper

Fra : KNL DtP

Dato : 25-06-01 19:00

Zwupper <Zwupper@hotmail.com> skrev i en
> Et ord: ASFRecorder.....

Virker fint - takker!!!

MVH

Kristian

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-06-01 19:47

"Zwupper" <Zwupper@hotmail.com> writes:

> Et ord: ASFRecorder.....
> http://sourceforge.net/projects/asfrecorder/

Alternativ:
http://www.reliz.ru/s.php3?q=weapon+choice

(den nederste link i min soegning peger paa videoen)