MS Windows
briani 27239
Check af installation
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 19-11-06 11:49

Jeg har store problemer med min IE6, efter at have prøvet IE7 og ville
tilbage igen.

Jeg husker, at der findes en kommando, som kan checke hele
windowsinstallationen - hvad er det for en?

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 19-11-06 17:15

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har store problemer med min IE6, efter at have prøvet IE7 og ville
> tilbage igen.
>
> Jeg husker, at der findes en kommando, som kan checke hele
> windowsinstallationen - hvad er det for en?

hej
sfc /scannow

Fra : Ole Christiansen

Dato : 20-11-06 11:17

"poul.b.hansen." <snubby@mail.dk> skrev i en meddelelse

> hej
> sfc /scannow
>
> mvh

Jeg kan tilføje flg. Hvis systemet er Windows media center 2005 kan man
ifølge HP skrive cancel når sfc beder om xp disk: Bemaerk: If your computer
has Media Center 2005, a message may appear stating "Insert Your Windows XP
Profession CD2 Now". Click Cancel to continue. This message may appear
several times and does not affect the repair of standard files that came
with your PC.

Mvh Ole