MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Standby
Fra : Ralph Qwinten

Dato : 19-11-06 09:20

Hej gruppe

Jeg har et irreterende problem, når jeg vil sætte min comp på standby
(måneknappen på tastaturet) sker der ingen verdens ting, når jeg så prøver
standby via startknappen sker der heller ikke noget.Kun knappen luk
computeren virker. Nogen der har prøvet noget lignende? Bruger XP home.

Ralle

Fra : Ole Christiansen

Dato : 19-11-06 10:37

"Ralph Qwinten" <dengamlehave@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computeren virker. Nogen der har prøvet noget lignende? Bruger XP home.

START7kontrolpanel/strømstyring

/Ole

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 19-11-06 12:46

Alle mine indstillinger står i "aldrig" og det har de altid gjort, men
derfor kan man da godt bruge stand by knappen.
Ralle

Fra : L.E.P.

Dato : 19-11-06 14:25

Sun, 19 Nov 2006 12:46:12 +0100, skrev "Ralph Qwinten"
<dengamlehave@mail.dk> :

>Alle mine indstillinger står i "aldrig" og det har de altid gjort, men
>derfor kan man da godt bruge stand by knappen.
>Ralle

Og under fanebladet Avanceret?

Hilsen Lars

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 19-11-06 17:17

Når jeg går ind i avanceret er compen indstillet til: Når jeg trykker på
afbryderknappen på min computer: Luk computeren

Når jeg trykker på dvaleknappen på computeren: Sæt computeren i stand by

Under fanebladet dvale er der flueben i Aktiver dvale.

Det skal siges at dvaleknappen virker ind i mellem, ca hver tiende gang.

Ralle