MS Windows
briani 27239
Åbning af .pdf dokumenter i IE6?
Fra : Peter Jensen

Dato : 18-11-06 23:55

Når jeg vil åbne en .pdf fil på en webside bliver jeg nu spurgt om jeg vil
åbne eller gemme filen. Det er specielt irriterende når jeg bruger e-Boks.
Det må være noget med sikkerhedsindstillingerne i IE6? Jeg tror at det er
opstået efter en opdatering da jeg ikke tidligere har haft dette problem.

Har nogen en idé?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 19-11-06 01:20

Peter Jensen <fup@snyd.dk> wrote:

> [...]
> opstået efter en opdatering da jeg ikke tidligere har haft dette problem.

Jep! Lad det være som det er.

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-11-06 10:25

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opstået efter en opdatering da jeg ikke tidligere har haft dette problem.

Tak for input.

Jeg har reinstalleret Adobe readeren.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Snuden

Dato : 19-11-06 11:18

On Sat, 18 Nov 2006 23:54:32 +0100, "Peter Jensen" <fup@snyd.dk>
wrote:

> [...]
>opstået efter en opdatering da jeg ikke tidligere har haft dette problem.

Ryd op i dine temp. internet-filer. Hvis der er møjet godt til i dem
kan IE finde på at opføre sig besynderligt
--
Snuden