MS Windows
briani 27239
Hvilken musik er det, når man installere W~
Fra : D

Dato : 18-11-06 13:34

Det rolige musik som kommer, når man installere WinXP - hvor ligger det
henne? Jeg har prøvet at søge efter det men synes ikke at kunne finde
det.
Jeg synes det er dejligt afslappende.

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-06 13:55

Hej,

Nummeret hedder "Windows Welcome music"

Du har ret, det er faktisk at dejligt afslappende nummer, som kan nydes i
fuld længde (00:05:24) her:
C:\WINDOWS\system32\oobe\images\title.wma

Venlige hilsner

Allan

Fra : Max

Dato : 18-11-06 14:09

Hej Allan

> Du har ret, det er faktisk at dejligt afslappende nummer, som kan

Når man har hørt den mange gange, så syntes jeg den begynder
at have den stik modsatte effekt :)

--
Mvh Max

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 18-11-06 16:34

Max wrote :
> Hej Allan

> Når man har hørt den mange gange, så syntes jeg den begynder
> at have den stik modsatte effekt :)

Når man laver unattended setup kan man heldigvis nøjes med at høre et
par sekunder af den... (c:

--
/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : Gadunka

Dato : 18-11-06 19:53

Allan den 18-11-2006 13:55:

> Nummeret hedder "Windows Welcome music"

> C:\WINDOWS\system32\oobe\images\title.wma

Er der i grunden nogen der ved hvem komponisten er, udover Microsoft?

Fra : D

Dato : 18-11-06 21:59

> Nummeret hedder "Windows Welcome music"
>
> Du har ret, det er faktisk at dejligt afslappende nummer, som kan nydes i
> fuld længde (00:05:24) her:
> C:\WINDOWS\system32\oobe\images\title.wma

Ahh.. tak, jeg havde kun søgt på WAV.