MS Windows
briani 27239
hjælp har anuleret en film :-(
Fra : not@home.se

Dato : 17-11-06 18:59

hej håber virkelig at nogen kan hjælpe, har været ved at downloade en
film på 700mb og jeg var i gang med at hente den med eller via
internet explorer 6.0 og så var den nået der til hvor den kopierer fra
et sted til et andet ? der kommer et timeglas op og den er næsten
færdig, men jeg havde ikke set at det timeglasvindue var kommet frem,
og i det vindue er der en (anulerknap) og jeg kommer ind og skal se
videre på mit tvkort og trykker space men istedet for at stoppe det
pausede tvafsnit så kommer jeg til at anulere overførelsen af filmen
jeg har brugt flere timer på at downloade (suk)
er den nu helt væk eller kan jeg finde den et sted i noget
midlertidige filer eller hvad gør jeg ? den kan da ikke bare forsvinde
helt eller hvad, håber virkelig at nogen kan hjælpe.

Fra : Hagar

Dato : 17-11-06 19:42

<not@home.se> skrev i en meddelelse
newstrl2l7j0ao6u5uesdto3qlj2u53jrjh3@4ax.com...
> [...]
> midlertidige filer eller hvad gør jeg ? den kan da ikke bare forsvinde
> helt eller hvad, håber virkelig at nogen kan hjælpe.

Nogle gange kan man være heldig at der ligger noget som betragtes som ikke
færdigt. Prøv at hent den igen, så vil jeg tro at det går noget hurtigere,
og så er den hjemme.

Hagar

Fra : Snuden

Dato : 17-11-06 21:09

On Fri, 17 Nov 2006 19:42:23 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>færdigt. Prøv at hent den igen, så vil jeg tro at det går noget hurtigere,

Om ikke andet ligger den formentlig stadig i mappen til dine temporære
internet-filer
--
Snuden

Fra : Max

Dato : 17-11-06 22:17

Hej Snuden

> Om ikke andet ligger den formentlig stadig i mappen til dine temporære
> internet-filer

Men det opdager man jo også hvis man prøver at hente den igen,
hvor mange har forøvrigt plads til 700 Mb i temporære internet filer ?

--
Mvh Max

Fra : not@home.se

Dato : 18-11-06 05:57

On Fri, 17 Nov 2006 22:16:42 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Snuden

>Men det opdager man jo også hvis man prøver at hente den igen,
>hvor mange har forøvrigt plads til 700 Mb i temporære internet filer ?

hvor meget plads har man da i den mappe ? hvor finder jeg mappen
temporære filer ? skal nemlig lige først finde ud af hvad den hed helt
præcist før jeg kan prøve at hente den igen øv surt

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-11-06 08:00

> [...]

> temporære filer ? skal nemlig lige først finde ud af hvad den hed helt
> præcist før jeg kan prøve at hente den igen øv surt

Hej
hvis du bruger XP ligger mappen C:\Documents and Settings\DIT
BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files Cashe Størrelsen
kan du finde her Højreklik Internet Explorer \ Egenskaber \ Indstillinger.
Der kan du også se hvor mappen ligger.

Bjarne Chr

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-11-06 07:18

Max skrev:

>hvor mange har forøvrigt plads til 700 Mb i temporære internet filer ?

Det har dem med en harddisk over en bestemt størrelse (jeg ved ikke hvor
stor den skal være) og som bruger IE's standard indstillinger.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 18-11-06 07:44

Hej Ivan

> Det har dem med en harddisk over en bestemt størrelse (jeg ved ikke
> hvor stor den skal være) og som bruger IE's standard indstillinger.

Har lige lavet en W2K maskine, der var partitionen 30Gb, og
temporær var sat til 294 Mb, så det ligner at der vælges
noget i nærheden af 1%, men jeg ved det ikke.

--
Mvh Max

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-11-06 08:10

> Det har dem med en harddisk over en bestemt størrelse (jeg ved ikke hvor
> stor den skal være) og som bruger IE's standard indstillinger.
>
> --
Min 200 Gb disk lavede default ca. 1,5 Gb til cashen Jeg har selv sat den
ned til 95 Mb. Efter et råd fra en af mine favorit test sider PC Pitstop Den
har også "lært" mig hvilke programmer der er komplet overflødige at have med
i opstarten af XP

Bjarne Chr