MS Windows
briani 27239
Explore 6 Browser forsvinder for min Svige~
Fra : jama

Dato : 17-11-06 18:02

Min Svigermor har XPpro m..SP2 DK.
Det statede med Mesenger Live pludselig ikke duede,der kom fejlmeddelelse
når progr.startede op.Og når der blerv trykket på det forsvandt Mesenger
også, men nu kan Windows egen Browser explore 6 heller ikke køre mere, den
forsvinder lige efter den er startet op, den kommer lige på, så forsvinder
den igen.Jeg har prøvet, at unistall.Mesenger, men det hjælper heller
ikke.Jeg har install. "TweakLite Assorted." for at få install. explore igen,
men det har ikke kunne lade sig gøre Hvorfor aner jeg ikke, så lige nu kan
jeg kun se, at lave en rep.af XP, men det er jeg ikke meget for, så skal
alle opdat.install.igen så hvad gør jeg?
Mvh.Jama

Fra : knudsen

Dato : 17-11-06 21:20

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu kan jeg kun se, at lave en rep.af XP, men det er jeg ikke meget for, så
> skal alle opdat.install.igen så hvad gør jeg?

Hej
Er det her mon noget som kan hjælpe
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : alicelind@mail.dk

Dato : 17-11-06 21:56

"knudsen" <knudsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Mange tak Knudsen, det var lige det der skulle til, Det hjalp.
Mvh.Jama

Fra : knudsen

Dato : 17-11-06 22:09

<alicelind@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "knudsen" <knudsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Mange tak Knudsen, det var lige det der skulle til, Det hjalp.
> Mvh.Jama

OK