MS Windows
briani 27239
F8 virker ikke under opstart på Acer tasta~
Fra : Edmund

Dato : 17-11-06 05:25

F8 virker ikke under opstart på Acer tastatur, så man kan komme i
fejlsikkert tilstand
eller starte en XP installation hvor man skal trykke F8 for at akseptere

Er med ps2 stik

Et almindelig keybord uden en masse funktions taster virker fint

kan man gøre noget

--
Mvh Edmund

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 17-11-06 08:52

Edmund forklarede den 17-11-2006:
> [...]
>
> Er med ps2 stik
>
> Et almindelig keybord uden en masse funktions taster virker fint

Har du overset den knap der kunne hedde "F-lås" eller lignende? Det er
den der aktiverer normale funktionstaster og de udvidede funktioner på
samme knapper.

Fra : Edmund

Dato : 17-11-06 18:00

> Har du overset den knap der kunne hedde "F-lås" eller lignende?

Sikkert, ser på det når jeg kommer om til kolegaen i weekenden

Tak
Mvh edmund