MS Windows
briani 27239
Diskfragmentering windows XP
Fra : jane

Dato : 15-11-06 23:37

Når den analyser C: drevet siger den..du bør defragmenter dette drev...det
gør jeg så, når den er færdig, og jeg analyser igen, siger den stadig at du
bør defragmenter dette drev, selvom det ser fint ud.

Nogen som har en forklaring på det?

Det er ikke sket før, men begyndte efter jeg har defragmenteret et par
gange med O&O defragmentering, som jo skulle være meget bedre end XP`s
program, iflg eksperterne, men jeg syntes, det hele kører meget langsommer
efter brug af O&O

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : knudsen

Dato : 16-11-06 00:00

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gange med O&O defragmentering, som jo skulle være meget bedre end XP`s
> program, iflg eksperterne, men jeg syntes, det hele kører meget langsommer

Hej
Prøv at kigge her
http://www.hcma.dk/tips91to100.htm#no95

--
Venlig hilsen
knudsen

Fra : jane

Dato : 16-11-06 19:22

"knudsen" <knudsen@privat.dk> wrote in

> "jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Prøv at kigge her
> http://www.hcma.dk/tips91to100.htm#no95

Ok det vil jeg prøve Tak

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 23-11-06 17:28

> "knudsen" <knudsen@privat.dk> wrote in

> Ok det vil jeg prøve Tak
>

> --
> Venlig hilsen
> Jane

hej
jeg har prøvet det, det virker indtil man køre en rescanner så er den der
igen,havde opgivet at fjerne diskkeeper.
det måtte vendte til en gang med format geninstallering.
så den anden dag ville jeg prøve advanced windowscare2.
registrings scanning fjernede alt om diskkeeper,windows indbyggede defragger
virker igen.