MS Windows
briani 27239
Win-XP-Home Inst. mangler lydkort og skærm~
Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 14-11-06 12:06

Hej.

Jeg prøver at re-installere min svigersøns laptop:

Fujitsu-Siemens Amilo L 6825 (købt hos Leasy)

Windows installationen køre fint hele vejen igennem, men mangler lydkort og
har forkert skærm-driver.

Hvad gør jeg forkert.

på forhånd tak.
Jan

Fra : Bjarne Chr

Dato : 14-11-06 12:34

"Jan Lund Rasmussen" <jan-lund-rasmussen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fujitsu-Siemens Amilo L 6825 (købt hos Leasy)
>
> Windows installationen køre fint hele vejen igennem, men mangler lydkort

Hej
Fulgte der ikke også en CD med drivere og eventuelle software med PC'en?
mvh Bjarne Chr.

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 14-11-06 14:05

"Bjarne Chr" <No@invalid.invalid> wrote in

> [...]
>
> Hej
> Fulgte der ikke også en CD med drivere og eventuelle software med

Jo, men det er 3,5 år siden og de er psst væk - så vi kommer nok til at
bestille et nyt sæt.

Hilsen
jan

Fra : Nicolai

Dato : 14-11-06 14:14

"Jan Lund Rasmussen" <jan-lund-rasmussen@privat> skrev i en meddelelse

> Jo, men det er 3,5 år siden og de er psst væk - så vi kommer nok til at
> bestille et nyt sæt.

Hvis det overhovedet er muligt, så er det spild af tid. Find ud af præcist
hvilket hardware der er tale om, og find driverne på nettet. Et godt sted at
starte er Fujitsu Siemens supportside.

Fra : jama

Dato : 14-11-06 12:37

> [...]
>
> Fujitsu-Siemens Amilo L 6825 (købt hos Leasy)
>
> Windows installationen køre fint hele vejen igennem, men mangler lydkort

-------------------------
Gå ind på "Fujitsu-Siemens Amilo L 6825" hjemmeside og hent driver til
lydkort og grafikkort.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 14-11-06 12:43

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> -------------------------
> Gå ind på "Fujitsu-Siemens Amilo L 6825" hjemmeside og hent driver til
Din skærmdriver bruger du standard, digtal skærmdriver i det format der
passer din skærm (800/600 eller 1024/768 f,eks,)
Jama

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-11-06 14:42

Jan Lund Rasmussen wrote:
> [...]
>
> Fujitsu-Siemens Amilo L 6825 (købt hos Leasy)
>
> Windows installationen køre fint hele vejen igennem, men mangler lydkort og

På denne mundrette URL skulle være lidt drivers til den maskine:
http://support.fujitsu-siemens.com/Download/UserSelect.asp?lng=COM&intlevel2=141&strIDNR=&strProdukt=AMILO%20L6825&strHardwareGUID=63608A66-8FEF-41E0-BF1A-CA04311FE2E7&intFehlercode=0

Fra : Jan Lund Rasmussen

Dato : 17-11-06 12:08

Robert Eriksen <roe@adr.dk> wrote in

> [...]
> evel2=141&strIDNR=&strProdukt=AMILO%20L6825&strHardwareGUID=63608A66-8F
> EF-41E0-BF1A-CA04311FE2E7&intFehlercode=0

Takker !

Deres support-side er rigtig god, så vi er "oppe" at køre med alle
drivere opdateret.

Igen 1000 Tak
Jan