MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Generelle Windows genveje istykker (F-tast~
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 20:59

Hej gruppe.

Har haft WinXP på min nye computer i cirka 1 uges tid nu og er meget glad
for det.
I starten virkede F2 til at rename med i stifinder mv. Det lader til at den
ikke har en funktion længere.
Det samme i Opera kunne jeg bruge F8 til at markere adresselinien, dette
sker heller ikke mere.

I spil virker F-tasterne heller ikke som de skal.

Jeg har i devicemanager uninstall keyboard og forsøgt restart. Uninstall af
driver osv.

Jeg ved ikke hvad der blokere eller hvornår det er sket. Det er som sagt en
ret ny XP installation og der er ikke mange programmer kørende i baggrunden
osv. Den er ganske "clean".

Jeg _tror_ det er kommet efter update installerede IE7.0 men jeg er ikke
sikker.

Det er WinXP, SP2.

Hvad kan der være galt og hvor skal jeg starte med at lede?
Det er ret så frustrerende ikke at kunne bruge F-tasterne.

Best regards
Stig Sornsen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 13-11-06 21:28

"Stig Sørensen" <stig.sorensenATgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan der være galt og hvor skal jeg starte med at lede?
> Det er ret så frustrerende ikke at kunne bruge F-tasterne.

Hej
Du har vel ikke sådan et "office tastatur" med et grønt lys i office lock
oppe ved siden af num lock
Bjarne Chr

Fra : Ukendt

Dato : 14-11-06 13:21

> Hej
> Du har vel ikke sådan et "office tastatur" med et grønt lys i office lock
> oppe ved siden af num lock

Tusinde tak. Det var faktisk een af hotkeys'ene der gjorde at F-tasterne fik
en helt anden funktion.

Mvh
Stig

Fra : Bjarne Chr

Dato : 14-11-06 21:39

> Tusinde tak. Det var faktisk een af hotkeys'ene der gjorde at F-tasterne
> fik en helt anden funktion.
>
> Mvh
> Stig
Velbekomme jeg har det samme bøvl og skal huske at slukke for lock lampen

Bjarne Chr