MS Windows
briani 27239
BSOD
Fra : Thomas gade

Dato : 11-11-06 19:59

Jeg får en BSOD der fortæller mig at der er en bad pool caller og en
stop kode der d starter med 0x000000c2.

Jeg er ret sikker på at det er min apache server 2.0 (bruger den til
test af hjemmesider, maskinen er en pc) der trigger hændelsen. da
maskinen som regle går ned når jeg vil lukke windows ned efter at have
arbejdet med serveren i et godt stykke tid. Andre gange går får jeg også
BSOD mens jeg arbejder på serveren.

Det er mit indtryk at når jeg sætter sidefilen i windows til nul MB
reduceres antallet af chrashes væsentligt, men jeg mangler hjælp til en
rigtig løsning.

Har du en ide så kom med den, alle indlæg er velkomne.

Nb. Alle drivere og bios er opdateret. RAM er tjekket og testet.

--
Mvh Thomas

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-11-06 21:24

Den 11-11-06 19.59 skrev Thomas gade følgende:
> Jeg får en BSOD der fortæller mig at der er en bad pool caller og en
> stop kode der d starter med 0x000000c2.

Tjek denne side:
http://support.microsoft.com/kb/314492/EN-US/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
En fjer bliver til fem høns: Mendels vision om genteknologi...

Fra : Thomas gade

Dato : 12-11-06 11:09

Kim Ludvigsen wrote:

> Tjek denne side:
> http://support.microsoft.com/kb/314492/EN-US/

Tak for linket

--
Mvh Thomas

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-06 01:49

Thomas gade udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det er mit indtryk at når jeg sætter sidefilen i windows til nul MB
> reduceres antallet af chrashes væsentligt

Tjek din harddisk.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Thomas gade

Dato : 12-11-06 11:06

Peter T. wrote:

> Tjek din harddisk.

Hvordan tjekker jeg min HD(værktøj) og hvad kigger jeg efter?

Nb. Jeg kører med to diske en IDE med linux og en Sata med windows xp home.

--
Mvh Thomas

Fra : Peter T.

Dato : 12-11-06 11:14

Thomas gade udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvordan tjekker jeg min HD(værktøj) og hvad kigger jeg efter?

Du henter blot et værktøj fra din harddiskproducents hjemmeside. :) For
jeg forestillede mig, at din hardisk nok havde defekter sektorer, som
swapfilen brugte. Men jeg har lige kigget på Kims link og det er nok mere
relevant.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]